۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۵۰۱۵۱
در نماز جمعه این هفته مطرح شد؛

آمریکا آغازگر 81 درصد از نزاع‌ها بین کشور هاست

حجت الاسلام ولمسلمین محمد علی نکونام گفت: کشورمان باید قوی باشد تا بتواند در برابر دشمنان بایستد و از آنجایی که به قوت دفاعی کشور توجه کرده‌ایم امروز کشور قویی داریم که ساخت ماهواره فضایی توسط سپاه نمونه‌ای از این قدرت دفاعی است.
آمریکا آغازگر 81 درصد از نزاع‌ها بین کشور هاست
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد در خطبه های نماز جمعه این هفته به اینکه کشور باید قوی شود اشاره کرد و گفت: کشورمان باید قوی باشد تا بتواند در برابر دشمنان بایستد و از آنجایی که به قوت دفاعی کشور توجه کرده‌ایم امروز کشور قویی داریم که ساخت ماهواره فضایی توسط سپاه نمونه‌ای از این قدرت دفاعی است.

وی گفت: آمریکا آغازگر ۲۰۱ درگیری از ۲۴۸ درگیری بین کشورها است یعنی ۸۱ درصد از نزاع‌ها را آغاز کردند زیرا که بقای این دولت در این جنگ‌ها تامین می‌شود لذا تعبیر مافیا از سمت مقام معظم رهبری برای این کشور استفاده شده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: سبک زندگی به قوت فرهنگی برمی‌گردد، قوت علمی و تولیدات علمی و... بخش‌هایی است که سبب تقویت کشور می‌شود و باید بیشتر به آن‌ها توجه کرد که دشمن این را نمی‌خواهد و مدام دنبال جنگ آفرینی است.

خطیب نماز جمعه شهرکرد اظهار کرد: در ۸ سال دفاع مقدس نیز داوطلب شدند و به پیروی از حضرت علی اکبر وارد مسیر شدند که ظرفیت بالای جوانان را نشان می‌دهد، البته مشکلات هم هست که جوانان باید مراقب ذهن خود باشند مبادا ذهنشان را سست‌گامان و منافقان تسخیر کنند بلکه ذهن جوان باید در ظرف ایمان و اسلام تقویت شود.

وی به سالروز تشکیل راهیان نور و تأسیس بنیاد شهید اشاره کرد و ادامه داد: فرهنگ شهادت و ایثار جزو ذات اسلام و یک فرهنگ اساسی و کلیدی در دین است که با رویکرد ماندگاری خود و جامعه منجر به اقتدار دین خدا، رستگار کردن جامعه و رو سیاه کردن ظلم می‌شود.

نکونام بیان کرد: در خدمت خانواده شهدا و ایثارگران بودن وظیفه بنیاد شهید است که همگان باید در این عرصه احساس مسئولیت کنیم، بزرگداشت شهدا در میان شما مردم زنده است و باید بیشتر به این مکتب توجه شود.

وی افزود: متولیان راهیان نور با نگاه حکیمانه این فرهنگ را پرورش می‌دهند که سبب انس بیشتر دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۲۲:۲۸:۰۴

11 Mar 2022