۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
کد مطلب : ۵۰۱۲۱
استاندار چهارمحال و بختیاری:

ماموریت‌های سپاه در تامین امنیت خلاصه نمی‌شود/ همراهی سپاه پاسداران با دولت ها برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ماموریت‌های سپاه تنها در تامین امنیت خلاصه نمی‌شود و قطعا دولت‌ها برای رسیدن به اهداف تعیین شده، نیازمند همراهی و همکاری این قشر هستند، در طول بیش از چهاردهه گذشته خدمات سپاه پاسداران در کشور ملموس بوده است.
ماموریت‌های سپاه در تامین امنیت خلاصه نمی‌شود/ همراهی سپاه پاسداران با دولت ها برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده
به گزارش جهانبین نیوز، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری به‌همراه اعضای شورای تامین استان به‌مناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار با علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) دیدار و گفت‌وگو کردند. 
 
️استاندار چهارمحال و بختیاری در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه همواره قدردان زحمات پاسداران و بسیجیان در تامین امنیت، مقابله با بحران‌ها، محرومیت‌زدایی و .... هستند. 
 
وی تاکید کرد: ماموریت‌های سپاه تنها در تامین امنیت خلاصه نمی‌شود و قطعا دولت‌ها برای رسیدن به اهداف تعیین شده، نیازمند همراهی و همکاری این قشر هستند، در طول بیش از چهاردهه گذشته خدمات سپاه پاسداران در کشور ملموس بوده است. 
 
حیدری تصریح کرد: امید است پاسداران با تاسی از امام حسین(ع) در راستای رسیدن به اهداف تعیین شده از سوی فرمانده معظم کل قوا گام‌های استوار بردارند. 
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۱۹:۲۱:۴۸

6 Mar 2022