۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۵۰۱۱۴
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد

ثبت نام بیش از ۶ هزار مجرد در طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری بیش از ۶ هزار نفر ثبت نام کردند، گفت: تکلیف این استان احداث ۱۰ هزار مسکن شهری است که تاکنون ۹ هزار و ۳۹۴ متقاضی شناسایی شدند که با اضافه شدن تعداد افراد مجرد، این تعداد به ۱۶ هزار مسکن، یعنی ۱.۵ برابر بیشتر از ظرفیت اختصاص داده شده به استان می‌رسد.
ثبت نام بیش از ۶ هزار مجرد در طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز; حسینعلی مقصودی پیش از ظهر امروز در شورای تامین مسکن چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: صدور سند برای ساخت ۳ هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی در محله ۳۴ منظریه از سوی اداره کل ثبت اسناد این استان صادر شد.
 
وی با اشاره به اینکه۴۶۰ نفر خودمالک برای احداث ۴۴۹ واحد مسکونی در قالب خودمالک در سامانه ثبت نام کردند، افزود: این فرصت بسیار مناسب برای افرادی است که زمین دارند و می‌خواهند از تسهیلات دولت استفاده کنند.
 
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کل افرادی ثبت نامی در سامانه برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن۵۷ هزار و ۷۳۳ نفر هستند از این تعداد ۲۸ هزار و ۳۸۳ نفر حائز شرایط شناسایی شدند، متقاضیان که در نهایت تایید شدند ۹ هزار و ۳۹۴ بودند، ۳ هزار و ۵۰۹ نفر افتتاح حساب کردند، ۸۶۵ نفر واریز وجه داشتند، تعداد ۵ هزار و ۳۵۰ قطعه زمین اختصاص داده شد و ساخت ۵ هزار و ۷۹۹ واحد نیز در این طرح تعریف شده است.
 
مقصودی با اشاره به اینکه در طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری بیش از ۶ هزار نفر ثبت نام کردند، عنوان کرد: تکلیف این استان احداث ۱۰ هزار مسکن شهری است که تاکنون ۹ هزار و ۳۹۴ متقاضی شناسایی شدند که با اضافه شدن تعداد افراد مجرد، این تعداد به ۱۶ هزار مسکن می‌رسد.
 
وی خاطرنشان کرد: طرح اقدام ملی مسکن از سنوات قبل آغاز شده بود، در حال حاضر ۴ هزار و ۷۰۰ نفر که در قالب این طرح واریز وجه داشتند تامین پروژه شدند و دیگر متقاضی سرگردان در استان وجود ندارد.
 
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: زمین تامین شده جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن با ظرفیت ۳ هزار و ۸۰۰ واحد واقع در محله ۴۰ تامین شده است.
 
مقصودی درخصوص تسهیلات ودیعه مسکن نیز اظهار داشت: تاکنون ۳۰ هزار نفر در این طرح ثبت نام کردند، مبلغ وام ۱۵۱ میلیارد تومان است که به مراجعه کنندگان به بانک پرداخت شده است، مبلغ این تسهیلات در شهرکرد ۲۵ میلیون تومان و در مابقی شهرهای استان ۱۵ میلیون تومان است.

انتهای پیام/۱٠۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۴۹:۲۶

6 Mar 2022