۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۵۰۱۱۳
سرپرست هیات بدن‌سازی و پرورش اندام چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی کشور در چهارمحال و بختیاری

سرپرست هیات بدن‌سازی و پرورش اندام چهارمحال و بختیاری گفت: بیست و چهارمین دوره رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی آقایان در مجموعه ورزشی شهدای دانش‌آموز شهرکرد در حال برگزاری است.
برگزاری مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی کشور در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ سعید محمدی فارسانی سرپرست هیات بدن‌سازی و پرورش اندام چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در این دوره از مسابقات 400 ورزشکار از ۲۰ استان کشور در گروه‌های نوجوانان، جوانان، امید، معلولان، بزرگسالان و پیشکسوتان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: رقابت‌های مچ‌اندازی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از روز جمعه ۱۳ اسفندماه آغاز و تا امروز یکشنبه، ۱۵ اسفندماه ادامه دارد.

محمدی تصریح کرد: برگزیدگان این دوره از رقابت‌ها با تائید کمیته فنی فدراسیون و با عضویت در تیم ملی، خود را برای شرکت در مسابقات آسیایی که چهارم اردیبهشت سال آینده در سمرقند برگزار می‌شود، آماده خواهند کرد.

محمدی یادآور شد: ورزشکاران استان‌های مازندران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، فارس، البرز، همدان، هرمزگان، کردستان، چهارمحال و بختیاری، تهران، اصفهان، گلستان، لرستان، قزوین، بوشهر، خوزستان، ایلام و یزد در رقابت‌های مچ اندازی شهرکرد حضور دارند.

انتهای پیام/1026ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۳۳:۵۶

6 Mar 2022