۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۵۰۱۰۵
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری:

توزیع ۱۰۰ هزار اصله نهال به مناسب روز درختکاری بین متقاضیان/ امسال با فروشندگان کلوس هم برخورد می‌شود

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در روز درختکاری ۱۰۰ هزار اصله نهال بین متقاضیان توزیع می‌شود.
توزیع ۱۰۰ هزار اصله نهال به مناسب روز درختکاری بین متقاضیان/ امسال با فروشندگان کلوس هم برخورد می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ اصغر احمدی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته درختکاری از ۱۵ اسفند آغاز و تا ۲۲ اسفند ادامه دارد.
 
وی با بیان اینکه منابع طبیعی جزء انفال است و حفظ و حراست از آن وظیفه همگان ادامه داد: امسال در روز درختکاری ۱۰۰ هزار اصله نهال بین متقاضیان توزیع می‌شود.
 
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری یادآور شد: "ایران سرسبز، ایران قوی، همه با هم، جهاد برای حفظ منابع طبیعی" شعاری است که امسال انتخاب شده.
 
احمدی نقش رسانه‌ها را در فرهنگ‌سازی جهت حفظ منابع طبیعی بی‌بدیل عنوان و اضافه کرد: اگر این حقیقت جا بیافتد که منابع طبیعی مال همه مردم است و منافع بسیاری دارد، آنگاه همه برای حفظ و نگهداری آن پای کار آمده، از نابودی آن جلوگیری می‌کنند و جلوی تخریب‌کنندگان این گنج خدادادی می‌ایستند.
 
وی با اشاره به ممنوعیت ورود بازدیدکنندگان به دشت لاله چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در جلسه حفظ حقوق بیت‌المال، ورود به منطقه دشت لاله در سال‌جاری ممنوع اعلام شد.
 
احمدی گفت: باید موضوع ممنوعیت ورود به دشت لاله قبل از اینکه شرایط رویش لاله‌ها فراهم شود به اطلاع مردم رسانده شود، در این زمینه دادستان عمومی انقلاب استان، دادستان شهرستان کوهرنگ، منابع طبیعی و آبخیزداری و محیط زیست متولی هستند و فرمانداری هم باید همکاری کند.
 
مدیرکل منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری به خلاء قانونی موجود در برخورد با فروشندگان کلوس اشاره و خاطرنشان کرد: در این زمینه فقط قانون برخورد با عوامل بوته‌کنی وجود داشت اما به استناد اینکه این موضوع تحصیل مال نامشروع است دارندگان و فروشندگان را تحت تعقیب قرار داده و اعمال قانون می‌شود.
انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۳۰:۰۸

6 Mar 2022