۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۵۰۱۰۳
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری:

حضور در مدارس در چهارمحال و بختیاری همچنان اختیاری و با ظرفیت ۴۰ درصد است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حضور در مدارس در چهارمحال و بختیاری اختیاری و با ظرفیت ۴۰ درصد خواهد بود، همچنین دیگر مراسمات نیز باید با ظرفیت ۳۰ درصد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.
حضور در مدارس در چهارمحال و بختیاری همچنان اختیاری و با ظرفیت ۴۰ درصد است
به گزارش جهانبین نیوز; محسن حسین میرزایی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در استان، اظهار کرد: مردم در برخورد با کرونا دچار عادی انگاری شده‌اند.
 
وی افزود: اغناسازی مردم درخصوص خطرات بیماری کرونا بسیار مهم است و مردم باید در این خصوص آگاه باشند.
 
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در راستای آگاهی بخشی به جامعه در فضای مجازی اقدام کنند.
 
حسین‌میرزایی عنوان کرد: واکسیناسیون به تنهایی کافی نیست و در رفتارهای اجتماعی در خصوص کرونا باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی مدنظر قرار گرفته شود.
 
وی خاطرنشان کرد: بازدیدها و نظارت‌ها از اصناف چهارمحال و بختیاری باید مستمر و با برنامه باشد و اگر در این میان تخلفی وجود دارد باید با جدیت با آن برخورد شود.
 
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در تکمیل واکسیناسیون دوز سوم اصناف استان ضعف‌هایی وجود دارد و درخصوص ثبت نام آن‌ها در سامانه "ایران من" از متوسط کشور پایین‌تر هستیم که باید توجه ویژه به این موضوع صورت گیرد.
 
حسین میرزایی با اشاره به اینکه در اردوهای راهیان نور تزریق حداقل دو دوز واکسن و تست منفی بودن کرونا برای افراد ضروری است، بیان کرد: سلامت مردم اولویت است و اگر مدیری در این خصوص کوتاهی کند به هیچ وجه حمایت نخواهد شد.
 
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش درخصوص تزریق واکسن به افراد ۱۲ تا ۱۸ ساله اقدام جدی انجام دهد، یادآور شد: حضور در مدارس در چهارمحال و بختیاری اختیاری و با ظرفیت ۴۰ درصد خواهد بود، همچنین دیگر مراسمات نیز باید با ظرفیت ۳۰ درصد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۴۴:۴۴

5 Mar 2022