۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۵۰۱۰۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خبر داد

فوت سه کودک به دلیل ابتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری/ چهار شهرستان در استان همچنان در وضعیت قرمز هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: تاکنون سه کودک به دلیل ابتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری فوت کردند که از این سه نفر دو کودک دارای بیماری زمینه‌ای بودند.
فوت سه کودک به دلیل ابتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری/ چهار شهرستان در استان همچنان در وضعیت قرمز هستند
به گزارش جهانبین نیوز; ارسلان خالدی فر پیش از ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان های شهرکرد، بروجن، لردگان و خانمیرزا در وضعیت قرمز هستند و مابقی شهرستان‌ها رنگ‌بندی زرد و نارنجی دارند.
 
وی با تاکید بر اینکه همچنان توصیه‌ها بر تکمیل واکسیناسیون است، افزود: اصناف در چهارمحال و بختیاری در سامانه ایران ما ثبت نام نکرده‌اند و در این خصوص استان جز استان‌های آخر در کشور قرار دارد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه تزریق دوز سوم در ادارات چهارمحال و بختیاری حدود ۳ درصد است که از متوسط کشور کمتر است، ادامه داد: افرادی که قصد دارند در اردوهای راهیان نور شرکت کنند، حتما باید سه دوز واکسن را تزریق کرده باشند.
 
خالدی فر عنوان کرد: برگزاری مراسم‌های مربوط به مناسبات پیش رو و ایام عید باید حتما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی باشد.
 
وی خاطرنشان کرد: در چهارمحال و بختیاری ۶۲۵ نفر در رده سنی زیر ۱۴ سال با علائم مشکوک به کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کردند که از این تعداد آزمایش ۴۷۳ نفر مثبت اعلام شد، اگرچه این امکان وجود دارد که ۳۰ تا ۴۰ درصد این آزمایش‌ها مثبت نشود.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه کرد: تاکنون سه کودک به دلیل ابتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری فوت کردند که از این سه نفر دو کودک دارای بیماری زمینه‌ای بودند.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۲۸:۵۰

5 Mar 2022