۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۵۰۰۹۳
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)؛

مرزبانی کیان اسلامی، بهترین ذخیره معنوی است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: مرزبانی از کیان اسلام همانند حضور در رکاب رسول مکرم اسلام (ص) و حفاظت از تنگه احد در جنگ بدر است.
مرزبانی کیان اسلامی، بهترین ذخیره معنوی است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)  به همراه جمعی از مدیران این نمایندگی با حضور در مرزهای جنوب شرق کشور با رزمندگان تیپ دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در دیدار با فرماندهی تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) و مرزبانان منطقه جنوب شرق ضمن تبریک فرارسیدن عید بزرگ مبعث، اظهار کرد: مرزبانی از کیان اسلامی همانند حضور در رکاب رسول مکرم اسلام و حفاظت از تنگه احد در جنگ بدر است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) افزود: مرزبانی کیان اسلامی بهترین ذخیره معنوی است و رزمندگان عزیز ما باید از این فرصت که همانند حضور در مناطقی همچون شلمچه، طلائیه و دزفول و ... است، استفاده کرده و با تهذیب نفس ادامه دهنده مسیر نورانی هشت سال دفاع مقدس باشند.

حسینی صدر انس با قرآن، را به مرزبانان منطقه جنوب شرق کشور توصیه و تصریح کرد: هرگونه هزینه و وقت گذاشتن برای محافل قرآنی به مثابه سرمایه گذاری است، که برکات بیشمار دنیوی و اخروی برای فرد و جامعه به همراه دارد.

وی در ادامه برخی از مسایل منطقه ای و جهانی در عرصه سیاسی را تشریح و بیان کرد: فارغ از انگیزه های مختلف و تاریخچه و ریشه های بحث اوکراین، این مسئله بیانگر این نکته است که تکیه بر دیگران و اعتماد به غرب به سقوط منتهی می شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)گفت: تفاوت نظام مقدس جمهوری اسلامی با دیگران در اصل ولایت فقیه و  رهبری امامین انقلاب به‌عنوان ادامه دهندگان راه رسول الله (ص)، توکل به قدرت لایزال الهی و پشتوانه مردمی و نیروهای مسلح مکتبی است. 

حسینی صدر در پایان با اشاره به جلسه خود با فرماندهان و مسئولان ارشد سپاه در منطقه جنوب شرق از آمادگی رزمی و روحیه سلحشوری و شجاعت، نظم و انضباط و وحدت و انسجام رزمندگان تیپ ۴۴قمربنی هاشم (ع) در پاسداری از مرزهای کشور تقدیر کرد.

مردم یاری رسالت ما در کنار مرزبانی است

حمید محمدی فرمانده تیپ ۴۴ حضرت قمربنی هاشم (ع) در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در کنار  مرزبانی از  کیان اسلامی، برنامه مردم یاری و محرومیت زدایی را در دستور کار داریم.

وی گفت: رزمندگان غیور استان چهارمحال و بختیاری، همچون دوران دفاع مقدس و ماموریت های مختلف در دفاع از حرم آل الله و مناطق مرزی شمالغرب و جنوب غرب، با تمام توان و آمادگی کامل حافظ بخشی از مرزهای جنوب شرق است.

فرمانده تیپ ۴۴ حضرت قمربنی هاشم (ع) با اشاره به اهمیت اتحاد و انسجام داخلی برای مقابله با تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی، گفت: وحدت و همکاری اقوام و مذاهب مختلف همواره خنثی کننده توطئه های دشمنان بوده است.

محمدی ادامه داد: امروز شاهد وحدت اقوام بختیاری و بلوچ برای پاسداری از مرزهای جنوب شرق هستیم، که این اتحاد ثمره خون شهدای عزیز و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل شده است.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که  مردم یاری رسالت ما در کنار مرزبانی است، به مناسبت عید سعید مبعث با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر، مسوول نمایندگی ولی ففیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، تعدادی بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند بخش بم پشت از شهرستان سراوان توزیع شد.

فرمانده تیپ ۴۴ حضرت قمربنی هاشم (ع) بیان کرد: تاکنون بیش از ۲۵۰۰بسته کمک مومنانه و لوازم التحریر  آماده و بین خانواده های نیازمند در منطقه تحت ماموریت تیپ ۴۴ حضرت قمربنی هاشم علیه السلام توزیع شده است.

محمدی بیان کرد: تلاش برای خدمت رسانی به روستائیان در زمینه های عمرانی، بهداشتی و درمانی را از دیگر برنامه های تیپ ۴۴حضرت قمربنی هاشم (ع) در منطقه مرزی جنوب شرق خواهد بود.

انتهای پیام/1030 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۴۱:۵۰

3 Mar 2022