:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> کشف 30 میلیارد کالای قاچاق در یک کامیون | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۴۹۳۳۴
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

کشف 30 میلیارد کالای قاچاق در یک کامیون

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف 30 میلیارد ریال کالای قاچاق در محور خانمیرزا-بروجن خبر داد.
کشف 30 میلیارد کالای قاچاق در یک کامیون
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار منوچهر امان‌اللهی فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس امنيت اقتصادی این استان حين گشت‌زنی در محور خانمیرزا-بروجن به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک شدند.

وي افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنيت اقتصادی استان پس از هماهنگی قضائی و با رعايت نكات ايمني این کامیون را متوقف و در بازرسي از آن 82 هزار و 270 عدد لوازم خرازی، 550 هزار و 184 عدد لوازم بهداشتی، 250 هزار عدد بادکنک و 500 عدد لوازم پزشکی قاچاق كشف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: ماموران راننده کامیون را دستگیر و به یگان انتظامی انتقال و بعد از تشکیل پرونده متهم را به اداره تعزيرات حکومتي استان تحویل دادند.

امان اللهیبا اشاره به اينكه کارشناسان ارزش تقریبی این محموله را 30 میلیارد ريال برآورد کرده اند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعاليت قاچاقچيان، مراتب را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۰۴:۳۱

13 Dec 2021