۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷
کد مطلب : ۴۹۳۲۹
در چهارمحال و بختیاری؛

۴۸ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۸ هزار خانواده در چهارمحال و بختیاری تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که از همه خدمات ما در همه حوزه های مادی و معنوی برخوردار می شوند.
۴۸ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)  هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: همه تلاش ما در این است که از تمامی دانش آموزان تحت پوشش حمایت هایی صورت گیرد که هیچ دانش آموزی از لحاظ فقر از تحصیل جا نماند.
 
وی بااشاره به اینکه از دانش آموزان باید حمایت های مادی و معنوی صورت گیرد تصریح کرد: حفظ شان و کرامت انسان ها باید در صدر کار قرار گیرد.
 
محمدی با تاکید بر اینکه یکی از تعهدات ما بر این است که نزدیک به پنج هزار شغل ایجاد کنیم بیان داشت: تا کنون ۱۸۰۰ شغل بصورت مستقیم صورت گرفته است.
 
وی با بیان اینکه خیرین و نیکوکاران تا کنون  ۹۴ میلیارد و ۲۰۰  میلیون تومان به افراد تحت پوشش کمیته امداد این استان کمک کرده اند گفت: بخشی از این کمک ها از مراکز نیکوکاری اتفاق افتاده است.
 
محمدی یاد آور شد: پنج هزار و ۲۵۰ ایتام و محسنین تحت پوشش کمیته امداد هستند که دو هزار و ۲۰۰ نفر آن ها یتیم و سه هزار و ۵۰ نفر آن ها بچه های محسنین هستند. 
 
وی در پایان با اشاره به اینکه ایتام و محسنین ۱۶ هزار حامی دارند خاطر نشان کرد:  از ابتدای سال جاری تا کنون۴۴ میلیارد تومان به ایتام و محسنین کمک شده است.
 
انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰

ساعت:

۲۰:۰۸:۲۴

12 Dec 2021