۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
کد مطلب : ۴۹۳۲۸
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

اصل گفتمان سازی باید مورد توجه جدی قرار گیرد /در قالب اصل گفتمان سازی تا حل کامل بحران جمعیت پیش می رویم

سید ابوالقاسم کاظمی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: اصل جمعیت و اصل گفتمان سازی باید مورد بررسی قرار گیرددر قالب اصل گفتمان سازی تا حل کامل بحران جمعیت پیش خواهیم رفت.
اصل گفتمان سازی باید مورد توجه جدی قرار گیرد /در قالب اصل گفتمان سازی تا حل کامل بحران جمعیت  پیش می رویم
سید ابوالقاسم کاظمی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد: سازمان تبلیغات طی برگزاری دوره ای به اسم گفتمان انقلابی در شهر قصد دارد تا گفتمانی را با عنوان جمعیت در کشور برقرار کند.
 
وی عنوان کرد: دو بحث در این دوره مورد بررسی قرار خواهد گرفت، یکی بحث اصل تبلیغ جریان گفتمان ساز و دیگری بحث اقدامات لازم برای داشتن یک تبلیغ گفتمان ساز.
 
کاظمی بیان کرد: در این دوره سه روزه از اساتید مختلفی دعوت شده تا مباحث  گفتمان سازی مربوط به جمعیت و‌ معضلات جمعیت مورد بررسی قرار گیرد.
 
وی با بیان اینکه دغدغه جمعیت باید دغدغه همه‌ مردم باشد اضافه کرد: در این نشست ها اصل جمعیت و اصل گفتمان سازی مورد بررسی قرار می گیرد و در قالب اصل گفتمان سازی تا حل کامل بحران جمعیت  پیش خواهیم رفت.
 
کاظمی ضمن اینکه این نشست پیرامون مسائل کل کشور می باشد که در قم برگزار شده است ، ابراز کرد: از استان چهارمحال و بختیاری مدیر کل سازمان تبلیغات ،مدیر فرهنگی، کلیه مدیران شهرستانی و برخی از مبلغین گفتمان ساز استان در این دوره شرکت کرده اند.
 
وی همچنین اضافه کرد: همه شرکت کنندگان در این دوره طرح دیدگاه می کنند و به گفتگو می پردازند تا بتوانند پیرامون معضل جمعیت در استان  بهترین راهکار را ارائه دهند.
 
انتهای پیام/۱۰۳۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۹:۱۳:۵۲

12 Dec 2021