۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۴۹۳۱۳
در نماز جمعه این هفته مطرح شد؛

ضرورت اجرای سند تحولی آموزش و پرورش توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی

محمدعلی نکونام گفت: درست است که دستورالعمل‌‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی بازسازی شد اما تنها با این روش کار درست نمی‌شود بلکه این اعضا باید نگاه‌هایشان را با نکته‌های رهبر انقلاب تغییر دهند و درک کنند منظور از تغییر چیست و دانشجویان باید در چه عرصه فرهنگی و علمی رشد کنند، سعی کنند تا سند تحولی آموزش و پرورش اجرایی شود و فرهنگ اسلامی توسعه یابد که این اقدامات لازمه یک حکومت اسلامی است.
ضرورت اجرای سند تحولی آموزش و پرورش توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد  گفت: اما مذاکره به تنهایی برای ما موضوعیت ندارد و ما به دنبال رفع تحریم‌ها هستیم.

نکونام افزود: امروز نیز مذاکرات پیگیری می‌شوند، برای رفع تحریم‌ها  صحبت در مورد مسائل هسته‌ای و وقت‌کشی کردن بی فایده است اگر به دنبال برگشت به برجام با حفظ تحریم هستند باید گفت این عمل نشدنی است.

وی اظهار داشت: قبلاً نیز تذکر داده بودیم به جای اینکه در مسئله آب یک دیگر را متهم کنیم به خداوند پناه ببریم و به دعا و نیایش رجوع کنیم که مشکل آب جز از این طریق حل نمی‌شود هرچند فعالیت‌های مدیران در جای خود لازم است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد وعده خداوند و پیامبران برای فراگیری دین در زمین را حتمی دانست و گفت: اگر این وعده اولیای الهی هنوز انجام نشده خلل در دین نیست بلکه شرایط این فراگیر شدن فراهم نشده است.

امام جمعه شهرکرد به رویکرد جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد و ابراز کرد: درست است که دستورالعمل‌‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی بازسازی شد اما تنها با این روش کار درست نمی‌شود بلکه این اعضا باید نگاه‌هایشان را با نکته‌های رهبر انقلاب تغییر دهند و درک کنند منظور از تغییر چیست و دانشجویان باید در چه عرصه فرهنگی و علمی رشد کنند، سعی کنند تا سند تحولی آموزش و پرورش اجرایی شود و فرهنگ اسلامی توسعه یابد که این اقدامات لازمه یک حکومت اسلامی است.

وی بیان کرد: نگاه نکنید که در درون کشور یک سری افراد مادی وجود دارند و نگاه‌های مادی و ضعیف را تلقین می‌کنند بلکه باید واقعیت را دید، در رسانه‌های استکباری همه مطالب علیه دین خدا و اسلام است ولی پشت این پرده حقایقی انکارناپذیر است که علیرغم این همه تبلیغات مستکبرین با قدرت پیش می‌رود.

خطیب نماز جمعه شهرکرد در آخر با اشاره به ولادت حضرت زینب (س) گفت: این بانوی بزرگ را حسین دیگر می‌نامند زیراقیام عاشورا را تداوم بخشید و بیرق دین عدالت، حقانیت و حریت را بالا نگه داشت و با ایراد خطبه بین دشمن و صف ارایی سربازان و خفقان ان دوران بار دیگر دین را احیا کرد چرا که وی تربیت یافته خاندان علوی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۵۷:۱۹

10 Dec 2021