۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
کد مطلب : ۴۹۱۰۱
مدیرکل دفتر راهبری اجرا آموزش سازمان فنی و حرفه ای کشور:

اقتصاد کشور رونق نمی گیرد مگر با همت جوانان/ هفشجان نمونه موفق در حوزه جوشکاری

حبیب عرفان منش مدیرکل دفتر راهبری اجرا آموزش سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت: شهر هفشجان یک نمونه موفق در حوزه جوشکاری است که مردم این شهر در این حرفه احساس مسئولیت می کنند و در کمک کردن به انجام مسابقات جوشکاری در مرحله کشوری موفقیت کسب می کنند.
اقتصاد کشور رونق نمی گیرد مگر با همت جوانان/ هفشجان نمونه موفق در حوزه جوشکاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ حبیب عرفان منش مدیرکل دفتر راهبری اجرا آموزش سازمان فنی و حرفه ای کشور عصر امروز در مراسم اختتامیه ۱۹ دوره مسابقات ملی مهارت در رشته جوشکاری اظهار کرد: امید است با توسعه مهارت های افراد شاغل و ایجاد فرصت های شغلی پایدار، مشکل بیکاری تا حدودی حل شود.
 
وی تصریح کرد: فنی و حرفه ای به تنهایی نمی تواند  در بحث اشتغال کاری کند مگر اینکه همه مسئولین و مردم کمک کنند  تا بتوان معضل اشتغال را حل کرد.
 
عرفان منش با بیان اینکه در دولت آقای رئیسی راهبرد اصلی مهارت افزایی است عنوان کرد: شهر هفشجان یک نمونه موفق در حوزه جوشکاری است که مردم این شهر در این حرفه احساس مسئولیت می کنند و در کمک کردن به انجام مسابقات جوشکاری در مرحله کشوری موفقیت کسب می کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه در آینده نباید صرفا به مدرک تحصیلی اکتفا کرد گفت:  اقتصاد کشور رونق نمی گیرد مگر با همت شما جوانان که بتوانیم گام های موثر و جدی در این حوزه برای مردم برداریم.
 
عرفان منش در پایان هفشجان را دبیرخانه کارگروه المپیاد جوش ایران اعلام کرد و گفت: با تربیت جوانان ماهر می توان در راستای پیشرفت کشور گام برداشت.
 
انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۲۲:۵۵:۲۰

17 Nov 2021