۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۴۹۰۹۲
مسئول مرکز فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری؛

تیم های برگزیده سومین رویداد تولید محتوا بسیج به رویداد کشوری اعزام می شوند

یاسر بیاتی مسئول مرکز فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری گفت: تیم های برگزیده سومین رویداد تولید محتوا بسیج در چهارمحال و بختیاری به رویداد کشوری که در آذرماه برگزار می شود اعزام می شوند.
تیم های برگزیده سومین رویداد تولید محتوا بسیج به رویداد کشوری اعزام می شوند
یاسر بیاتی مسئول فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: سومین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج که از 12 تا 14 آبان ماه  هم زمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

وی با اشاره به اینکه افراد برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا می کنند تصریح کرد: مرحله کشوری این رویداد از دوم تا چهارم آذرماه در تهران برگزار می شود.

بیاتی ادامه داد: این رویداد در سه بخش بازی تلفن همراه، نرم افزار تلفن همراه و پویا نمایی برگزار شد که نفرات اول تا سوم این رویداد معرفی و به مرحله کشوری راه یافتند.

وی خاطر نشان کرد: در بخش پویانمایی "علیرضا اسداللهی بروجنی - مهدی فیروزی"  ، بخش نرم افزار تلفن همراه  آقایان "محمدرضا غلامی گندمانی - محمدرضا غیاثی گندمانی" و در بخش بازی تلفن همراه آقایان " سجاد رفیعی - سیدعلیرضا موسوی - کامیار الیاسی - محمد محمدیوسفی - جواد اسکندری تشنیزی" به مسابقات کشوری راه یافتند.

بیاتی در پایان با اذعان بر اینکه برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال یک فرصت برای تولید محتوای خوب و متناسب با فرهنگ اسلامی است تا به دشمن اجازه داده نشود برای فضای مجازی کشور ما تولید محتوا داشته باشد گفت: دشمن از این روش نمی تواند اعتقادات بچه ها، جوانان و نوجوانان را تسخیر کند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۵۴:۳۵

16 Nov 2021