۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵
کد مطلب : ۴۸۷۵۰

وقوع زلزله به بزرگی 5.7 ریشتر در شهرستان کوهرنگ / آماده باش کامل دستگاه های امدادی

مدیر کل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۷ ریشتر در شهرستان کوهرنگ رخ داد که دو تیم ارزیاب به‌صورت هوایی و زمینی به مناطق زلزله‌زده در شهرستان کوهرنگ برای بررسی آخرین وضعیت خسارات زلزله اعزام شده‌اند.
وقوع زلزله به بزرگی 5.7 ریشتر در شهرستان کوهرنگ / آماده باش کامل دستگاه های امدادی
به گزارش جهانبین نیوز؛ خسرو کیانی مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: بعد از وقوع زلزله  دو تیم ارزیاب هوایی و زمینی به مناطق زلزله‌زده در شهرستان کوهرنگ اعزام شده‌اند.

وی بیان داشت: زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۷ ریشتر در شهرستان کوهرنگ  اتفاق افتاد ، دو تیم ارزیاب به‌صورت هوایی و زمینی به مناطق زلزله‌زده برای بررسی آخرین وضعیت خسارات زلزله اعزام شده‌اند.

کیانی با بیان اینکه  تاکنون هفت مصدوم از وقوع زلزله گزارش شده است گفت:  لحظاتی قبل نیز پس لرزه‌ای به بزرگی ۳.۶ ریشتر در شهرستان کوهرنگ ثبت شد.

وی خاطر نشان کرد:  تمامی دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در حال آماده‌باش کامل هستند، پیش‌بینی‌های لازم برای اسکان اضطراری زلزله‌زدگان انجام شده، اما تاکنون اعلام نیاز برای اسکان اعلام نشده است، مراکز درمانی در شهرستان کوهرنگ و بخش بازفت در آماده‌باش کامل قرار دارند.

کیانی در پایان عنوان کرد: اورژانس هوایی شهرهای اهواز، شهرکرد، خرم‌آباد، بروجرد و الیگودرز در آماده‌باش قرار گرفتند.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰

ساعت:

۰۸:۱۵:۴۴

4 Oct 2021