۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۴۸۷۴۹

263 برنامه هم زمان با هفته نیرو انتظامی در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

فرمانده نیرو انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: هم زمان با هفته نیرو انتظامی 263 برنامه در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
263 برنامه هم زمان با هفته نیرو انتظامی در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار منوچهر امان الهی فرمانده نیرو انتظامی چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد:  سرکشی و تجلیل از خانواده شهدا و  ایثارگران، نشست با بخشداران و دهیاران با هدف ایفای نقش در حوزه نظم و امنیت،دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برگزارری رزمایش شهری موتورسیکلت سواران،مراسم عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری مراسم یادبود قربانیان حوادث ترافیکی،پیاده روی خانوادگی،تقدیر از همکاران نمونه در رده های مختلف،حضور در نماز جمعه و راه اندازی میز خدمت،برگزاری نشست با نخبگان و عناصر فعال،همکاری با صدا و سیما برای بیان گوشه ای از فعالیت ها و اقدامات و ایجاد توجه برای ارتقا مشارکت مردم در تامین نظم و امنیت اجتماعی از جمله برنامه هایی است که در هفته نیرو انتظامی برگزار می شود.

وی در بخش دیگر از صحبت های خود در خصوص اقدامات انجام شده در نیرو انتظامی اشاره و تصریح کرد: در حوزه کشف سرقت ها 21 درصد نسبت به سال گذشته افزایش  و در کشف سرقت های مهم 14 درصد افزایش داشته ایم.

امان الهی با بیان اینکه  دستگیری ها 20 درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داشته است گفت: در موارد اصلی مثل منزل، موتور سیکلت، احشام ، جیب بری و... کاهش داریم اما سرقت از اماکن افزایش دارد که علت آن بی توجهی افراد است .

وی خاطر نشان کرد: در مجموع دستگیری ها در همه جرائم ۲۰ درصد افزایش و ۲۴ باند سرقت در این مدت شناسایی و متلاشی شده، نظارت بر اماکن عمومی ۲۱ هزار بازدید و ۱۹ درصد رشد،14 هزار تذکر و ۱۸۰۳ مورد صدور اخطاریه، تعداد مراجعین کلانتری و پاسگاه ۱۷۷ هزار و ۱۶۵ مورد بوده است .

امان الهی  با بیان اینکه تصادفات ۱۲ درصد افزایش  داشته است گفت: تصادف های منجر به فوت ۷ درصد افزایش داشته است که اکثر این تصادفات در فرعیات و در اثر واژگونی بوده است.

وی تشریح کرد: برخورد با قاچاق کالا ۳۳ پرونده تشکیل و ۴۹ درصد نسبت به سال گذشته کاهش  اما از نظر ریالی نسبت به سال گذشته 150 درصد افزایش داشته ایم.

امان اللهی در پایان اظهار کرد: در حوزه فضای مجازی ۱۰۱ محتوا آموزشی تولید و در اختیار مردم قرار گرفت  که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۳۲:۰۱

3 Oct 2021