۰
plusresetminus
پرسنل اتاق عمل بیمارستان هاجر شهرکرد گفت: زمان هایی که شرایط کرونا بحرانی می شد همه پرسنل از جمله اتاق عمل پای کار بودند تا شرایط را بتوانند تغییر دهند و تا حدودی جلو پیشرفت این ویروس را بگیرند.
رنج های کادر درمان در روزهای کرونایی / همکاری همه جانبه پرسنل اتاق عمل برای مهار ویروس منحوس
سهیلا بنی طالبی پرسنل اتاق عمل  بیمارستان هاجر شهرکرد در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: اتاق عمل قلب بیمارستان ها بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است ، در شرایط کرونا حساسیت در اتاق عمل ها چندین برابر شد.

وی با اشاره به اینکه افرادی که در اتاق عمل خدمت می کنند در معرض کرونا قرار می گیرند گفت: از نظر تکنیکال باید تا حدامکان  جراح در هنگام شست و شو و استفاده از کوتر مراقب باشد و برای حفاظت از شیلد و هود جراحی و ماسک های۳FFو ساکشن های قوی استفاده کند. همچنین از کوتر و کاتر با درجات پایین استفاده کرده و از تجمع خون در محل جراحی جلوگیری کند.

بنی طالبی با بیان اینکه در شرایط سخت کرونا همه پرسنل اتاق عمل علاوه بر کار خود به بخش های کرونا نیز کمک می کردند گفت: زمان هایی که شرایط کرونا بحرانی می شد همه پرسنل پای کار بودند تا شرایط را بتوانند تغییر دهند و تا حدودی جلو پیشرفت این ویروس را بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: مادران بارداری داشتیم که دچار ویروس منحوس کرونا می شدند اما متاسفانه با تمام تلاش پرسنل بازهم بی نتیجه می ماند و آن عزیز را از دست می دادیم که می توان گفت سخت ترین زمان برای همه ما پرسنل بود که علی رغم تمام تلاشی که شد بازهم بی نتیجه می ماند و یک خانواده داغدار می شد.

بنی طالبی یادآور شد: شرایط کرونا بدترین شرایط در طول خدمتم در این بیمارستان بود اما با حمایت هایی که رئیس بیمارستان از ما داشت دلگرمی بود که بتوانیم به وظیفه و خدمت خود جامعه عمل بپوشانیم.
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۱۱:۵۰

29 Sep 2021