۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۴۸۲۹۳
نماینده ولی فقیه در استان:

ریزش‌ها و رویش‌های واقعه کربلا امروز هم در حال تکرار است/ باید مراقبت کنیم که جزء ریزشی‌ها از این مکتب مقدس نباشیم

امام جمعه شهرکرد گفت: باید از واقعه عاشورا عبرت بگیریم، ریزش‌ها و رویش‌هایی که در آن واقعه اتفاق افتاد امروز هم در حال تکرار است و باید مراقبت کنیم که جزو ریزشی‌ها از این مکتب مقدس نباشیم.
ریزش‌ها و رویش‌های واقعه کربلا امروز هم در حال تکرار است/  باید مراقبت کنیم که جزء ریزشی‌ها از این مکتب مقدس نباشیم
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با مقایسه جمهوری اسلامی با حکومت زمان پیامبر(ص)، گفت: مستکبران از ابتدا با اسلام مخالف بودند و برای نابود کردن اصل اسلام با تمام توان به میدان آمدند.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: امریکا و اسرائیل هم امروز با اصل جمهوری اسلامی مخالف هستند و دلیل اصلی این مخالفت هم این است که جمهوری اسلامی منافع طاغوت و مستکبران عالم را به خطر انداخته است؛ امروز جمهوری اسلامی و جریان مقاومت یک جبهه و مستکبران عالم هم در جبهه مقابل قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه امروز باید انتخاب کنیم در یکی از دو جبهه حق یا باطل باشیم، ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی بزرگترین معروف است، همان معروفی که امام حسین(ع) برای آن قیام کرد؛ امروز شیعیان و عزاداران باید نسبت به این معروف حساس‌ باشند و در کنار عزاداری و نذر و نیازشان در ماه محرم، به پیام سیاسی کربلا هم توجه کنند.

نکونام با اشاره به وضع نامطلوب کرونا، تشریح کرد: امروز وضع کرونا بسیار نگران‌کننده شده و در هفته گذشته شاهد بودیم حرکات خوبی شکل گرفت و باید همه کمک کنیم تا از این بلیه به سلامت عبور کنیم.

وی با اشاره به سالروز مقاومت 33 روزه حزب الله، یادآوری کرد: امروز ما در شرایطی هستیم که مقاومت جایگاه ویژه خود را پیدا کرده و تزلزلی محسوس در نظام دشمن ایجاد شده است.

خطیب نمازجمعه شهرکرد با اشاره به صلابت حزب الله، توضیح داد: با اینکه امروز لبنان اوضاع مدیریتی و سیاسی آرامی ندارد اما می‌بینیم حزب الله در همین شرایط، با اقتدار جواب صهیونیسم را طوری می‌هد که طرف مقابل را از هر اقدامی باز می‌دارد.

نماینده ولی فقیه در استان به همایش شیرخوارگان حسینی اشاره کرد و افزود: وقتی خانواده‌ای فرزندش را نذر شیرخواره عاشورا می‌کند، امروز از آن فرزند چیزی جز همین حماسه‌های امروز مقاومت را نمی‌توان انتظار داشت و قطعا کسی در مکتب اباعبدالله رشد کرده باشد حماسه‌ساز خواهد شد.

خطیب نمازجمعه شهرکرد به زنده بودن امروز عاشورا و تکرار شدن کربلا اشاره کرد و افزود: باید از واقعه عاشورا عبرت بگیریم، ریزش‌ها و رویش‌هایی که در آن واقعه اتفاق افتاد امروز هم در حال تکرار است و باید مراقبت کنیم که جزو ریزشی‌ها از این مکتب مقدس نباشیم.

انتهای پیام/1024ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۹:۱۰:۲۶

13 Aug 2021