۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۴۸۲۳۰
امام جمعه شهرکرد:

دولت جدید دولت تحول است و بخش عمده تحول با کار جهادی و انقلابی تحقق می‌یابد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دولت جدید در شرایط سختی زمام امور را به دست گرفته است و با فقدان امکانات و دست خالی کار را آغاز کرده و این می طلبد که مردم سطح توقع خود را کم کنند و با عبور از این مرحله و با به کار گرفتن افرادی انقلابی به یک دولت انقلابی خواهیم رسید.
دولت جدید دولت تحول است و بخش عمده تحول با کار جهادی و انقلابی تحقق می‌یابد.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ۱۵ مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به آیات سوره انبیا، اظهار کرد: طبق آیات قرآن کریم، همه انبیا یک امت بودند و از یکجا نشات گرفته‌اند، انبیا همه فرستاده پرودگار هستند، آغاز نسل این انبیا از حضرت آدم و پایان آنان به حضرت مهدی (عج) ختم می‌شود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، و با تبریک این روز به همه خبرنگاران گفت:خبرنگار یعنی تعهد تا پای جان برای انتقال اخبار که خبرنگاران باید طلاع‌رسانی خداپسندانه را مدنظر خود قرار دهند.

نکونام با اشاره به فرارسیدن ماه محرم، گفت: برگزاری مراسم برای اباعبدالله (ع) نباید کمرنگ شود، بلکه باید برگزاری این مراسمات در هر شرایطی و البته  با رعایت دستورات و پروتکل‌های بهداشتی مدنظر قرار بگیرد چرا که محرم پیام انسان‌سازی، کفرستیزی، استکبارستیزی دارد و این پیام‌ها همیشه باید زنده و پویا نگه داشته شوند.

نکونام با اشاره به  فرا رسیدن هفته امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: انسان نباید نسبت به این دو فریضه بی‌تفاوت باشد چرا که  امام حسین (ع) مسائل بعد از قیام را بر امر به معروف و نهی از منکر استوار کرد و باید به این دو فریضه عمومیت بخشیده شود.

امام جمعه شهرکرد به تشکیل دولت جدید اشاره و اظهار کرد: با تنفیذ دولت جدید شرایطی که همگان منتظرش بودیم ایجاد شد اما لازم است که بدانیم ایشان رییس جمهور همه هستند و باید به نظرات همه سلایق سیاسی احترام گذاشته شود و این دیدگاه باید حاکمیت پیدا کند.

نکونام یادآور شد: چهارمحال و بختیاری نیازمند وحدت و همدلی است، کشمکش‌ها و اختلافات شخصی و محلی به استان آسیب می‌رساند، بنابراین باید مسئولانی دلسوز برای استان انتخاب شود تا شاهد اتفاقات خوبی در استان باشیم.

وی با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید گفت: دولت جدید دولت تحول است که بخش عمده تحول با کار جهادی و انقلابی تحقق می‌یابد و فسادستیزی و تحول، منافع عده‌ای را برمی‌انگیزد و در نتیجه تحرکات دشمن را به دنبال دارد، رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری، به خط شیطانی دشمن و بدخواهان اشاره کردند، مسلما تدابیر حکیمانه دولت، فتنه دشمنان را خنثی می‌کند و ان شاالله شاهد تحولات خوبی در سطح جامعه خواهیم بود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۵:۴۷:۰۳

6 Aug 2021