۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۴۶۵۰۴

برشی از مشکلات دانشجویان/از غذاهای سلف تا سردی خوابگاه ها

هر دانشجویی که وارد دانشگاه می شود با یک سری از مشکلات از جمله پایین بودن کیفیت غذا، اتاق ها و کلاس های سرد مواجه می شود.
برشی از مشکلات دانشجویان/از غذاهای سلف تا سردی خوابگاه ها
به گزارش جهانبین نیوز ؛ همه ساله با اغاز سال تحصیلی جدید بسیاری از دانشجویان با مشکلات عدیده ای در دانشگاه ها مواجه هستند که ما بنا داریم این مشکلات را از زبان دانشجویی که در دانشگاه شهرکرد درس می خواند جویا شویم.

نرگس داوری یکی از دانشجویان دانشگاه شهرکرد در گفتگو با خبرنگار ما می گوید: می خوام قبل از هرچیزی از غذاهای دانشگاه بگویم در سال های اول ورود به این دانشگاه وقتی به سلف می رفتیم با کیفیت غذای خوبی مواجه بودیم اما متاسفانه هرچه از این سال ها گذشت کیفیت غذا بشدت افت کرد.

او ادامه می دهد: سالادها تمیز نبود ، ماست و دوغ ها هم که اکثرا" از تاریخ گذشته ، وقتی به رئیس دانشگاه موضوع را انتقال می دادیم آن ها پیمانکار را بهانه می کردند.

داوری عنوان می کند: با آمدن سلف آزاد،کیفیت غذاها به مراتب بهتر از غذاهای دولتی بود اما دانشجو باید هزینه بیشتری را پرداخت می کرد.

او می گوید: برعکس سلف ها که از سطح بالایی برخوردار نبود اما خوابگاه ها موقعیت نسبتا خوبی را داشتند و از لحاظ بهداشت نیز همه چیز در خوابگاه ها رعایت می شد .

داوری می افزاید: تنها عیبی که خوابگاه های دانشجویی داشت سرد بودن اتاق ها بود که گرم کردن آن ها سخت و هیچکس به این مسئله آن طور که باید توجه ای نمی کرد.

او تشریح می کند: وسایل گرمایشی در همه کلاس های درس هم خوب کار نمی داد و بعضی از کلاس ها سرد بود .

این دانشجو دانشگاه شهرکرد تصریح می کند: 80 درصد خوابگاه ها اینترنت پرسرعتی داشتند اما حجم آن کم بود .

او ادامه می دهد: دیتا در همه دانشکده ها به خوبی جواب نمی داد اما برخی دانشکده ها سرعت دیتا بالایی داشت .

داوری از وضعیت کتاب خانه  این دانشگاه نیز می گوید: اکثر اساتید به ما جزوه ارائه می دادند و کمتر کتاب معرفی می کردند، اما سطح کتاب خانه ها متوسط بود و باید کتاب هایی با چاپ های جدید تر را در کتاب خانه بیاورند که دانشجویان بتوانند از آن ها استفاده کنند.
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۰۹:۵۹

24 Jan 2021