۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۴۶۱۶۷

مدیریت پسماند یکی از ضروری‌ترین محورهای توسعه پایدار است

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد گفت: امروزه مدیریت پسماند یکی از ضروری‌ترین محورهای توسعه پایدار بوده و این موضوع مسئله‌ای است که به دنبال پیشرفت زندگی اجتماعی انسان‌ها و افزایش تعاملات با حفاظت از محیط‌زیست شکل گرفت و روز به روز نیز بر اهمیت آن افزوده می‌شود.
مدیریت پسماند یکی از ضروری‌ترین محورهای توسعه پایدار است
به گزارش جهانبین نیوز؛داود مومنی رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد اظهارداشت: شهرداری در راستای اجرای ماده 5 اساسنامه سازمان مدیریت پسماندها به منظور توزین انواع پسماندهای ورودی به دفن زباله و با هدف توسعه پایدار شهری در جهت ساماندهی پسماندهای شهری و مدیریت و برنامه‌ریزی پسماندهای خشک و تر اقدام به راه‌اندازی باسکول 60 تنی در محدوده سایت دفن زباله نموده است.

وی افزود: این باسکول با 2 میلیارد ریال اعتبار و طی پروسه زمانی 4 ماهه خریداری و آماده بهره‌برداری است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد با بیان اینکه با راه‌اندازی باسکول، تناژ پسماندهای ورودی به صورت مکانیزه ثبت و در ادامه توسط تریلرها به مرکز دفن منتقل می‌شود، بیان کرد: این اقدام تناژ دقیق زباله جمع‌آوری شده به صورت روزانه را معین و در حوزه خدمات شهری و صرفه‌جویی در هزینه‌های مربوطه بسیار تاثیرگذار است.

مومنی خاطرنشان کرد: امروزه مدیریت پسماند یکی از ضروری‌ترین محورهای توسعه پایدار بوده و این موضوع مسئله‌ای است که به دنبال پیشرفت زندگی اجتماعی انسان‌ها و افزایش تعاملات با حفاظت از محیط‌زیست شکل گرفت و روز به روز نیز بر اهمیت آن افزوده می‌شود.

وی گفت: از آنجایی که قسمت عمده مدیریت این پسماندها مربوط به جمع‌آوری زباله‌های جامد شهری است بنابراین مهم‌ترین مسائل شهرها دفع و بازیافت پسماندها است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۲۸:۳۶

20 Dec 2020