۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۴۶۱۶۴
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

پرستاران به‌عنوان رزمندگان و قهرمانان عرصه مقابله با کرونا در تاریخ کشور ثبت می‌شوند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری پرستاران را رزمندگان و قهرمانان عرصه مقابله با کرونا در تاریخ کشور عنوان کرد و گفت: پرستاران همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در تاریخ ماندگار خواهند شد.
پرستاران به‌عنوان رزمندگان و قهرمانان عرصه مقابله با کرونا در تاریخ کشور ثبت می‌شوند
حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: پرستاران در دوره‌ای که کشور با کرونا درگیر بود انصافا خوش درخشیدند.
 
وی با بیان اینکه در پیام جمعه این هفته ویژگی‌های قابل توجهی را با درس‌گیری از حضرت زینب (س) برای پرستاران عنوان کردم افزود: پرستاران تعهد را از حضرت زینب (س) آموختند و مجاهدانه امروز در این عرصه تلاش کردند.
 
نکونام با بیان اینکه پرستاران کار بسیار سخت و دشواری را دنبال کرده و می‌کنند اضافه کرد: کرونا یک بلیه است برای کشور و مقابله با این بلیه عزم همگانی همه دستگاه‌ها را می‌طلبد، اما بار اصلی این موضوع بر دوش مجموعه بهداشت و درمان و پرستاران کشور است.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری نبرد کادر درمان را  در خط مقدم مقابله با کرونا دانست و عنوان داشت: امیدواریم به زودی این مقطع بگذرد و این بلیه تمام شود و ما ورزی را شاهد باشیم که پرستاران عزیز ایران جشن پیروزی بگیرند.
 
امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: ما می‌خواهیم کادر درمان در اجتماع بزرگی که در جشن نابودی کرونا برگزار خواهند کرد، همه زیبایی‌هایی را که در این عرصه آفریدند  بازگو کنند و در آن زمان جشن واقعی و بالندگی از آن پرستاران خواهد بود.
 
وی پرستاران را رزمندگان و قهرمانان عرصه مقابله با کرونا در تاریخ کشور عنوان و خاطرنشان کرد: پرستاران همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در تاریخ  ماندگار خواهند شد.
 
نکونام بیان داشت: پرستاران به خوبی می‌دانند خدمت هرگز تمام نخواهد شد، اما نوع خدمت متفاوت است، امروز که کشور در این بلیه قرار دارد نوع خدمت اقتضا می‌کند مقاومت، تحمل سختی‌ها و فاصله گرفتن از خانه و خانواده را، بعد از این نیز که شرایط به حالت عادی بازگشت این عزیزان به نوعی دیگر به مردم خدمت خواهند کرد.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: پرستاران اجر عظیمی در این عرصه دارا می‌باشند، همانگونه که حضرت زینب (س) در این مجاهدت در اوج قرار گرفت و به‌عنوان یک بانوی ملکوتی در زمین و آسمان مطرح است، این فرشتگان امروز یعنی پرستاران به همین شکل ماجورند و تا ابد بالنده خواهند بود.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۳۹:۵۵

19 Dec 2020