۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۴۶۱۱۵
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

تعرض اردوغان به تمامیت ارضی ایران، بازی در پازل اسرائیل است/ رژیم صهیونیستی افکار عمومی را فریب می‌دهد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: اسرائیل به دنبال آن است که مردم جنایات این کشور را فراموش کنند و اردوغان برای تحقق اهداف بلندمدت اسرائیل در این مسیر گام بر می‌دارد و در پازل این رژیم حرکت می‌کند.
تعرض اردوغان به تمامیت ارضی ایران، بازی در پازل اسرائیل است/ رژیم صهیونیستی افکار عمومی را فریب می‌دهد
موسی انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: سال‌ها است که اسرائیل یکی از پایگاه‌های خود را در کشور جمهوری آذربایجان مستقر کرده است و ارتباط و شراکت‌های نزدیکی با این کشور دارد.
 
وی تصریح کرد: اسرائیل با حضور در نزدیکی مرزهای ایران تحریکاتی را در همسایه‌های ما ازجمله ترکیه بوجود می‌آورد و باعث ایجاد اختلافاتی شده است، این رژیم به دنبال ایجاد اختلافات دیپلماتیکی یا اختلاف بین اقوام است و به دنبال ایجاد منطقه ناامن در شمال غرب کشورمان است.
 
انصاری افزود: اسرائیل پشت پرده همه جریانات و درگیری‌های موجود در منطقه قرار دارد و متاسفانه اردوغان هم در دام این افراد گرفتار شده است.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مردم ایران به‌ویژه ترک‌زبانان با هشیاری و بیداری قطعا این توطئه را خنثی خواهند کرد.
 
وی با اشاره به اینکه اسرائیل بعد از جنایتی که در ترور شهید فخری‌زاده در ایران داشت برای آنکه از نفرت و خشم مردم نسبت به خودش بکاهد و برای فریب افکار عمومی و انحراف ذهن مردم در منطقه دست به این اقدام زده است یادآور شد: اسرائیل به دنبال آن است که مردم جنایات این کشور را فراموش کنند و اردوغان برای تحقق اهداف بلندمدت اسرائیل در این مسیر گام بر می‌دارد و در پازل اسرائیل حرکت می‌کند.
 
انصاری سخنان اردوغان را مربوط به وی ندانست و افزود: اردوغان همان حرف‌هایی را زد که از طرف رژیم صهیونیستی به وی ابلاغ شده بود و در جهت تحقق اختلاف قومیتی که اسرائیل به دنبال آن است صورت گرفت.
 
وی خاطرنشان کرد: بهترین راه برای مقابله با این توطئه‌ها بصیرت‌افزایی است، آگاه‌سازی مردم نسبت به اتفاقاتی که در کشور، منطقه و جهان رخ می‌دهد، قطعا کمک خواهد کرد که به حقایق پشت پرده پی ببریم.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: امروز زمانی است که کشور نیاز به دشمن‌شناسی و شناخت بیشتر نسبت به اهداف دشمنان دارد، اگر ما بتوانیم ماهیت و جایگاه خودمان را نسبت به منطقه و جهان ترسیم کنیم خواهید فهمید دشمنان چه نقشه‌هایی برای ما در ذهن‌های خود دارند.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۰۱:۴۱

13 Dec 2020