۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۴۶۰۹۲
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت تابان صنعت پوریان تاکید کرد

طرح تفکیک زباله در شهرکرد از فرهنگ‌سازی تا اشتغالزایی برای 40 خانوار/ همراهی مردم شاه‌کلید موفقیت در تفکیک پسماند

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت تابان صنعت پوریان گفت: فرهنگ‌سازی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که برای همراهی مردم و موفقیت طرحی که زمینه اشتغال 43 خانوار را فراهم ساخته باید صورت پذیرد.
طرح تفکیک زباله در شهرکرد از فرهنگ‌سازی تا اشتغالزایی برای 40 خانوار/ همراهی مردم شاه‌کلید موفقیت در تفکیک پسماند
حمیدعلی پوریان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت تابان صنعت پوریان در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: طرح تفکیک زباله از تاریخ 17 شهریور در شهرکرد استارت خورده و همکاری مردم امروز که سه ماه از آغاز طرح می‌گذرد کمی بهبود یافته است.
 
وی با بیان اینکه ما انتظار ارائه پسماند به‌صورت رایگان از مردم را نداریم ادامه داد: از همین‌رو طرح "پول در مقابل پسماند" را راه‌اندازی کرده‌ایم و همان لحظه‌ای که پسماند را دریافت پول را به حساب فروشنده واریز می‌کنیم.
 
پوریان تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از ادارات همکاری لازم را با ما نداشته‌اند و به ندرت همکاری می‌کنند، مردم هم به دلیل شکست طرح قبلی و خساراتی که به آن‌ها وارد شده است همکاری ضعیفی با ما دارند.
 
مدیرعامل شرکت تابان صنعت پوریان ادامه داد: به دلایلی که ذکر شد دو نوع فرهنگ‌سازی باید برای مردم انجام دهیم، یکی اینکه ما شرکت قبلی نیستیم و دیگر اینکه آموزش‌های لازم را در این زمینه به آن‌ها ارائه دهیم که پسماند خشک شامل چه مواردی است، چگونه تفکیک را انجام دهند، در چه کیسه‌ای بریزند، چه روز و چه ساعتی تحویل چه ماشین‌هایی بدهند و در این زمینه مشکلات بسیاری داریم.
 
وی با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی برای مردم کمی زمان‌بر است عنوان داشت: سعی می‌کنیم خرید پسماندها به قیمت روز صورت بگیرد تا مردم برای تحویل این زباله‌ها خشک ترغیب شوند.
 
پوریان از ایجاد اشتغال برای 43 خانوار در این طرح خبر داد و یادآور شد: اگر مردم و مسئولان دست به دست هم دهند و به جای آن که مقابل هم قرار بگیریم در کنار هم باشیم و از هم حمایت کنیم، می‌توان امیدوار بود افرادی که مشغول به کار خواهند شد به بیش از این تعداد برسد.
 
وی با تاکید بر اینکه لازم است 40 انبار خرید ضایعات و 200 ماشین سیار خرید پسماند غیرمجاز که در این شهر فعال هستند، ساماندهی شوند و اگر همه در قالب یک شرکت با یک قیمت مشخص، لباس متحدالشکل و ماشین یکسان درآیند، اشتغالزایی چند برابر شده و مردم دید خوبی نسبت به شهر پیدا خواهند کرد.
 
پوریان بیان داشت: برای برخورد با کار غیرقانونی این انبارها و ماشین‌های غیرمجاز و ساماندهی آن‌ها از دادستانی نامه داریم و دفعه اول اخطار و دفعه دوم خودروها به پارکینگ منتقل خواهند شد اما چون ماشین سریعا آزاد می‌شود همکاری لازم را ندارند.
 
رئیس هیئت مدیره شرکت تابان صنعت پوریان بیان داشت: از ابتدای کار تا امروز 50 درصد مردم همکاری دارند و 50 درصد دیگر هم نیاز به آموزش دارند.
 
وی سامانه پیامکی 10006853، شماره ثابت 03831073 و شماره موبایل 09371515182 را آماده پاسخگویی به‌صورت شبانه‌روزی به مردم اعلام کرد و تاکید کرد: همچنین هشت کانکس در نقاط مختلف شهرکرد قرار داده شده است و به‌عنوان نماینده شرکت ما و شهرداری در سطح شهر هستند تا مردم پسماندهای خود را در اختیار آن‌ها قرار دهند، همچنین کیسه‌های مخصوصی با برچسب مشخص در اختیار مردم قرار داده می‌شود برای جمع‌آوری پسماندها.
 
 پوریان ضمن تقدیر و تشکر از ناجای شهرکرد بیان داشت: ناجای شهرکرد در این طرح همکاری بسیار بالایی با ما دارد و اگر این طرح در همه ادارات اجرا شود کمک زیادی به شرکت ما خواهد شد.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۰۸:۲۷

9 Dec 2020