به گزارش
جهانبین نیوز ؛ مجید فرهزاد مدیر عامل شرکت توزیع برق و قدرت در جلسه شورای هماهنگی راه اندازی واطلاع رسانی "اپلیکیشن برق من " گفت : به منظور تحقق اهداف دولت الکترونیک ، حذف مراجعات حضوری ، حفظ سلامت جان شهروندان در شرایط موجود بیماری کرونا و کاهش اتلاف وقت ، از اول آذر ماه 40 خدمت شرکت توزیع نیروی برق در حوزه های خدمات مشترکین و بهره برداری بصورت غیر حضوری از طریق اپلیکیشن برق من در دسترس عمومی مردم قرار خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: مسئولین خدمات مشترکین و برخی از معاونین ومدیران این شرکت برگزار شد کلیه بخش های این اپلیکیشن و نحوه کار با آن ، بصورت جداگانه مورد تحلیل وتشریح قرار گرفت و سایر مسائل و ابهامات آن ثبت وبررسی شد.
فرهزاد در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در این اپلیکیشن قابلیت ثبت اعلام خاموشی و مسائل حوزه فنی نیز وجود دارد گفت : از عموم مردم سطح استان می خواهیم بصورت حضوری به امور برق شهرستانها مراجعه نکنند و خدمات حوزه برق را از طریق نصب این اپلیکیشن پیگیری ودریافت کنند.
گفتنی است اپلیکیشن برق من در چهار محور صورت حساب ، خدمات مشترکین ، برق امید ، اعلام خاموشی و بهره برداری ؛ 40 خدمت حوزه برق را به عموم مردم ارائه می دهد و از طریق کافه بازار ، وب سایت شرکت توزیع برق استان به ادرس www.chb-edc.ir و یا لینک https://saapa.ir/mobil_app قابل دانلود ونصب برروی گوشی تلفن همراه می باشد.
انتهای پیام/1020ج