۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹
کد مطلب : ۴۵۸۵۸
رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری؛

همراهی و همدلی مردم در رعایت مصوبات ستاد کرونا از ملزومات است

رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اینکه استان در وضعیت قرمز قرار گرفته و روز به روز شاهد افزایش آمار مرگ و میر می باشیم که قطعا در روزهای آینده نیز افزایش چشم گیری داشته همه باید مصوبات ستاد کرونا را به عنوان فصل الاخطاب خود قرار داده و نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام نمایند.
همراهی و همدلی مردم در رعایت مصوبات ستاد کرونا از ملزومات است
به گزارش جهانبین نیوز؛  فرهاد رئیسی رئیس شورای اسلامی در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونا مبنی بر تعطیلی دو هفته ای استان گفت: با توجه به اینکه استان در وضعیت قرمز قرار گرفته و روز به روز شاهد افزایش آمار مرگ و میر می باشیم که قطعا در روزهای آینده نیز افزایش چشم گیری دارد همه باید مصوبات ستاد کرونا را به عنوان فصل الاخطاب خود قرار داده ونسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام نمایند.

رئیسی دهکردی افزود : با عنایت به اینکه  جهت کنترل بیماری کوید 19 چاره ای جز تعطیلی نیست با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه دولت باید در شناسایی  اقشار ضعیف و متوسط جهت توزیع بسته های حمایتی دقت و اهتمام  بیشتری  نمود.

رئیس شورای اسلامی استان خاطر نشان کرد:  به شوراهای اسلامی پایه و فرادست موارد زیر ابلاغ شد.
1-    جلسات آن شورا به صورت موقت ، در زمانی کوتاه تر و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردد .
2-    نسبت به استقرار میز خدمت در ورودی درب شورا اقدام و از ورود مراجعین جلوگیری گردد.
3-    نسبت به پاسخگویی الکترونیکی و همچنین اطلاع رسانی تلفن های دفتر شورا جهت پاسخگویی اقدام گردد و مراجعات حضوری  با توسعه خدمات مجازی کاهش یابد.
4-    جهت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی پیشگیری از بیماری کرونا از طریق تابلوهای تبلیغاتی و بنر در سطح شهرها و روستاها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اقدام گردد.
5-    شناسایی خانوارهای بی بضاعت و معرفی به مراکز توزیع بسته های حمایتی.
6-    جدیت بیشتر در ضدعفونی معابرو وسایل حمل و نقل عمومی
7-    تعطیلی پارک ها و آرامستان ها
8-    پاکسازی شهر از آگهی های ترحیم و جلوگیری از نصب آگهی جدید

همچنین رئیسی دهکردی درپایان افزود : بمنظور عبور از این شرایط ، همراهی و همدلی مردم در رعایت پروتکل‌ها و دستورات مقامات مسئول و مصوبات ستاد کرونا   لازم و ضروری است ، قطعاً شرایط بسیار سختی را پیش رو داریم که امکان جبران ضرر و زیان ناشی از آن هم وجود ندارد، لذا از شوراهای اسلامی و مردم عزیز درخواست می شود که  در این زمینه اهتمام ورزیدن.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۰۱:۲۹

2 Nov 2020