۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۴۵۴۱۳
به همت قرارگاه خاتم الانبيا/

آغاز احداث 24 واحد مسکوني ويژه مددجويان بهزيستي در لردگان

نماينده قرارگاه خاتم الانبيا در استان چهارمحال و بختياري گفت: عمليات اجرايي ساخت 63 واحد مسکن مددجويي با همکاري قرارگاه خاتم الانبيا و سازمان بهزيستي در شهرستان هاي استان آغاز شد.
آغاز احداث 24 واحد مسکوني ويژه مددجويان بهزيستي در لردگان
به گزارش خبرگزاري جهانبین نیوز؛ نشست هماهنگي 24 پروژه مددجويان في ما بين اداره بهزيستي شهرستان لردگان و قرارگاه خاتم الانبيا برگزار گرديد.

در اين نشست سرهنگ پاسدار کرم نظري نماينده قرارگاه خاتم الانبيا در استان چهارمحال و بختياري با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در مورد محروميت زدايي گفت: مهمترين رسالت قرارگاه سازندگي خاتم الانبيا تلاش براي محروميت زدايي در مناطق محروم و کمتر توسعه يافته به خصوص در استان چهارمحال و بختياري است.

وي افزود: حدود 63 پروژه مسکن مددجويان در استان چهارمحال و بختياري با مشارکت قرارگاه خاتم  الانبيا و بهزيستي در دست اقدام است که از اين تعداد 24 پروژه به شهرستان لردگان اختصاص دارد.

نظري گفت: براساس تفاهم صورت گرفته 60 متر زيربناي مفيد براي هر پروژه در نظر گرفته شده است که در پايان کار در اختيار مددجويان تحت پوشش بهزيستي شهرستان لردگان قرار خواهد گرفت.

نماينده قرارگاه خاتم الانبيا در استان تصريح کرد: قرارداد پيمانکار اين پروژه ها منعقد شده و ان شالله با تلاش همه مسئولين مربوطه تا دهه فجر سال جاري اين پروژه ها مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت.

انتهاي پيام/630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۳۳:۰۷

3 Sep 2020