۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۱
کد مطلب : ۴۱۷۱

بوروکراسی اداری مانع پاسخگویی به مطالبات مردمی شده است

بوروکراسی اداری مانع پاسخگویی به مطالبات مردمی شده است
به گزارش جهانبین نیوز، سعید زمانیان اظهار داشت: رسیدگی به امور و مطالبات مردمی در استان از سوی برخی از دستگاه‌ها و ادارات با کندی پیش می‎رود و این امر می‎تواند در پیشبرد برنامه‌های استان خدشه وارد کند. وی با بیان اینکه مسئولان و مدیران استان باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند، تصریح کرد: سیستم‌های اداری ایجاد شده‌اند تا به امور و مطالبات مردم رسیدگی کنند، برهمین اساس ضروری است تا تحقق این مهم را همواره سرلوحه کارهای خود قرار دهند. این مسئول با بیان اینکه بوروکراسی اداری در چهارمحال و بختیاری مانع پاسخگویی به مطالبات مردمی شده است، اذعان داشت: باید زمینه‌ای فراهم کرد که این بوروکراسی از بین برود و مشکلات مردم با سرعت بیشتری پیگیری و رفع شود. نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تقویت بخش خصوص و تقویت فعالیت‌های مردمی تاکید کرد و گفت: در این راستا دستگاه‌ها و نهادهای استان باید زمینه و بستر لازم را برای تقویت فعالیت‌های مردمی و بخش خصوصی فراهم کنند. زمانیان، اجرای اصل 44 قانون اساسی مبنی بر تقویت بخش خصوصی را از عوامل مهم تقویت فعالیت‌های اقتصادی در کشور دانست و افزود: باز گذاشتن دست مردم در امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری می‌تواند این اصل مهم قانون اساسی را به خوبی به اجرا بگذارد. وی بیان داشت: با تقویت حضور مردم در عرصه‌ اقتصادی بسیاری از مسائل و مشکلات به ویژه بیکاری برطرف می‎شود. این مسئول بر ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاری در استان تاکید کرد و گفت: دستگاه‌ها و نهادهای ذی‎ربط تلاش کنند تا فرایند سرمایه‌گذاری در استان را تسهیل کنند. نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سیستم بانکی کشور، تصریح کرد: بانک‌ها باید توجه داشته باشند که اموری از جمله پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران را آسان کنند. زمانیان در پایان خاطرنشان کرد: با جذب سرمایه‌گذار و تقویت بخش خصوصی می‎توان روند توسعه‌یافتگی استان را سرعت داد.(منبع فارس)
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۰۲:۱۰

19 Nov 2024