۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۴۱۵۳۹
استاندار چهارمحال و بختیاری:

مهم ترین استراتژی من تقویت و انسجام بین عوامل قدرت است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: استراتژی من وحدت و انسجام بین عوامل موثر بر قدرت است.
مهم ترین استراتژی من تقویت و انسجام بین عوامل قدرت است
به گزارش جهانبین نیوز؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری  شامگاه گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه  با اشاره به اینکه یک میلیون و 300 هزار برای آب شرب برآور شده است اظهار کرد: حداکثر برداشت از آب شرب 68 درصد است.

 وی با اذعان بر اینکه برداشت آب  از سد زاینده رود برای شرق اصفهان 300 تا 500 باشد بیان داشت: برداشت این میزان آب برای استان اصفهان نیز شرط گذاشته شده است  و آن اینکه سد نباید از حداقل آب پایین بیاید.



نرخ بیکاری در استان بالا است اما چهارمحال و بختیاری بیکارترین استان نیست

استاندار چهارمحال و بختیاری از وضعیت بیکاری در استان نیز خبر داد و گفت: نرخ بیکاری در استان بالاست  اما  استان چهارمحال و بختیاری بیکارترین استان نیست.

عباسی با اذعان بر اینکه نرخ مشارکت در بیکاری تاثیر زیادی دارد بیان داشت: نرخ مشارکت  در این استان 44 درصد است.

وی با اشاره به اینکه اگر یک نفر به سن 20 سال نرسیده باشد نمی توانیم بگوییم که بیکار است بیان داشت: نرخ مشارکت از 10 سال به بالا در بیکاری تاثیر گذار است.

عباسی در بخش دیگر از سخنان خود به انتصابات مدیران در چند وقت اخیر اشاره کرد و گفت: در حوزه مدیریتی چهار سال برای یک مدیر بس است و معدل مدیریت در استان 3 سال بیشتر نیست.

وی با اذعان بر اینکه ما با اصول گرایان چالشی نداشتیم بیان داشت: با اصلاح طلب ها نیز چالشی نداشته ایم اما معترض بوده اند.



علی رغم اینکه عملکرد مثبت مدیران نقد و اتقادهایی به آن ها وارد است

عباسی با اشاره به اینکه مجموع فعالیت مدیران گوناگون نه تنها بد نبوده بلکه جای افتخار هم داشته بیان داشت: با وجود همه کارهای خوبی که مدیران ما انجام داده اند اما بازهم نقد و انتقادهایی وجود دارد.

وی نتیجه عملکرد مدیران استان با تمام ایراداتی که داشته اند اینگونه تشریح کرد: این استان حائز کسب رتبه  اول بین استان ها در صرفه جویی هزینه ها ، در جذب اعتبارات اختصاصی رتبه اول تفریق بودجه 97،  رتبه دوم بین استان ها در اجرای مصوبات ،  رتبه سوم بین استان در تعداد اشتغال های ایجاد شده ،  رتبه دوم در تحقق درآمدهای عمومی استان،  سفر بیش از 70 بار وزرا و معاونین آن ها در طول یک سال به استان،  رتبه برتر در خصوص شفاف سازی در اوراق بهادر، رتبه برتر در جذب صد درصدی خزانه اسلامی،  کسب رتبه برتر در موضوع امر به معروف و نهی از منکر.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هرچقدر بیشتر بتوانیم عوامل تاثیر گذار در قدرت را بهم نزدیک کنیم به همان مقدار به منافع ملی خود نزدیک تر خواهیم شد.

عباسی با اشاره به نزدیک شدن ایام عید اظهار کرد: این استان یک میلیون جمعیت دارد و در ایام عید نیز یک میلیون جمعیت به استان نزدیک می شود.

وی با اشاره به اینکه مسافری که به این استان می آیید به همه مسائل توجه می کند بیان داشت: فرهنگ، مدیریت، مدیریت شهری و ... از جمله مسائلی است که مسافر وقتی وارد شهر می شود به آن دقت زیادی می کند.



فرهنگ مشتری مداری در این استان ضعیف است

استاندار چهارمحال و بختیاری با اذعان بر اینکه فرهنگ مشتری مداری در بازار ما ضعیف است بیان داشت: در بازار کنترلی نیست ، اجناس گرون فروخته می شود و انصاف هم در حوزه اصناف نیست.

عباسی با اذعان بر اینکه بازرسی و نظارت بر روی بازار انجام می شود بیان داشت: تعداد بازرسی از اصناف 153هزار است و تعداد 2 هزار و 103 پرونده  تشکیل شده و تعداد جرایمی که وصول شده 3 میلیارد و 700 میلیون بوده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر بازرسی ها به موقع انجام شود یک بخشی از آن به سود مسائل فرهنگی است و بخشی از آن فرهنگ مشتری مداری است که مشتری را جذب می کند.

انتهای پیام/1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۵:۵۵

11 Feb 2020