۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۴۱۵۱۴
مدیر حوزه علمیه بروجن:

مخالف تجلیل نیستیم/هدف از همایش هایی چون "فرهنگ سپاس" ضربه زدن به ارزش های دینی است

مدیر حوزه علمیه بروجن گفت: هدف از برگزای همایش "فرهنگ سپاس" ضربه زدن به ارزش های دینی ما است.
مخالف تجلیل نیستیم/هدف از همایش هایی چون "فرهنگ سپاس"  ضربه زدن به ارزش های دینی است
حجت الاسلام احمدرضا مهدیه مدیر حوزه علمیه بروجن در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با بیان اینکه تجلیل از خادمین مردم امری شایسته و زیبنده است، اظهار کرد: هیچ کسی با تجلیل مخالفتی ندارد و در حال حاضر حتی اشخاصی که تقدیر می شوند نیز مطرح نیستند و بایستی در جایگاه خود به آن پرداخته شود.

وی با بیان اینکه خادمان مردم بایستی در هر همایشی تجلیل شده از کارهای شایسته آن ها سخن به میان آید، گفت: در برگزاری  همایش سپاس، سه ظلم بزرگ صورت گرفته و خادمان مردم در کنار افرادی قرار گرفته اند که هیچ گونه ارتباطی به آنها نداشته و کارهای ارزشمند آن ها را به حاشیه می کشانند؛ این ظلم بزرگی در حق مردم است.


مدیر حوزه علمیه بروجن ظلم دوم را ظلم به جامعه دانست و گفت: جامعه فعلی ما دچار مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی ایست نباید کاری ایجاد شود که تنش زا باشد، گرانی مشکل اساسی و اولیه ما است، مردم در تنگنای اقتصادی هستند این نوع همایش ها تنها درد مردم را بیشتر می کند.

مهدیه ظلم سوم را ظلم به ارزش های دین و انقلاب دانست و بیان داشت: اگر ارزش ها و ضدارزش ها باهم دیده شوند جوانان این دوره ما چطور ارزش ها را بشناسند.

وی با بیان اینکه بنده شناس خدا است و تنهاخدابر روی اشخاص می توانند نظر بدهد، تصریح کرد: شاید این افراد از گذشته خود توبه کرده باشند اما سابقه آن ها در جامعه مذهبی ما واکنشی منفی دارد و آن را دچار بحران کرده است.


مدیر حوزه علمیه بروجن با اشاره به اینکه ذهنیت خوبی از اینها به دلیل فعالیت هایشان در طاغوت و ساواک نیست و برخی مشکلات اخلاقی داشتند؛  اظهار کرد: این نوع برنامه ها که در سطح شهرها و کشور در حال گسترش است برای حفظ ارزش های ما زیبنده نبوده و ارزش های ما را به ضد ارزش تبدیل می کند و هدف آن ها ضربه زدن به ارزش های ما است.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۶:۴۸

30 Dec 2019