۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۳۸۲۰۱
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد:

مردم از توطئه های استکبار غافل نباشند/آرامش مردم در گرو عملکرد درست مسئولین

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: امت اسلامی باید از شیطنت ها و توطئه های دشمنان و استکبار غافل نماند، زیرا دشمن در صدد ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی است؛مردم اگر ببینند مطالباتشان مطرح می‌شود آرام‌تر و امیدوارتر می‌شوند.
مردم از توطئه های استکبار غافل نباشند/آرامش مردم در گرو عملکرد درست مسئولین
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرددر خطبه های نمازجمعه این هفته شهرکرد با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این ایام بهترین فرصت برای بازگو کردن دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای نسل جدید است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی دهه تدبر و تفکر امت است که چگونه نظام به ملت ایران کرامت و عزت جهانی بخشید.

وی عزت و احترام مردم ایران در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی را با دوران طاغوت قابل قیاس نداست و افزود: عزت، کرامت و اقتدار امت و میهن اسلامی در منطقه و دنیا را مدیون تفکر حضرت امام (ره) و ایثارگری شهدای انقلاب اسلامی هستیم.

نکونام استقلال سیاسی نظام جمهوری اسلامی را در دنیا کم نظیر عنوان کرد و گفت: در چهاردهه عمر نظام جمهوری اسلامی، هیچ دولت و حکومتی در دنیا به ایران تحمیل نشده که این یک افتخار تاریخی در تاریخ ایران است.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: امت اسلامی باید از شیطنت ها و توطئه های دشمنان و استکبار غافل نماند، زیرا دشمن در صدد ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی است.

وی حفظ آرامش و اتحاد بین مسئولان را در این برهه از زمان در نظام جمهوری اسلامی ضروری دانست و گفت: مسئولان اجرایی و نمایندگان مجلس با همدلی و همفکری مشکلات معیشت مردم را حل کنند و آرامش را نباید در نگفتن مطالبات مردم جست‌وجو کرد.

نکونام عدم بیان حرف مردم برای ایجادآرامش را تفکری غلط عنوان و افزود: واقعیت این است که مردم اگر ببینند مطالباتشان مطرح می‌شود آرام‌تر و امیدوارتر می‌شوند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه نباید با این توجیهات زبان‌ها را بست و وانمود کرد همه‌ چیز بر وفق مراد است، گفت: آنچه بیان می‌شود واقعیت زندگی مردم است و مسئولان باید به‌دنبال حل مشکلات باشند و بدانند همراهی بی قید و شرط با دولت و دستگاه‌ها منوط به عمل آن‌ها است.

نکونام با تاکید برا اینکه نماینده‌های مردم در مجلس به‌جای دخالت در عزل و نصب‌ها به‌دنبال جذب اعتبار برای آبادانی و رفع مشکلات تولید باشند، افزود: هر چند گاهی با ندانم‌کاری برخی مسئولان مسائلی بر کشور تحمیل شده است اما اینکه دنیا بخواهد مانند گذشته برای ایران تعیین‌تکلیف کند، وجود ندارد.


وی تصریح کرد: دشمن در پی فلج نشان دادن کشور و ناکارآمد جلوه دادن انقلاب است، دشمن سعی دارد مردم را مأیوس از نظام نشان دهد، یک استبداد حکومتی را در اذهان تقویت و القا کند که تنها با حمایت آن‌ها می‌توان مشکلات را حل کرد.


نکونام افزود: در زمان طاغوت مأموران آمریکایی به‌خاطر حضور در ایران از دولتشان حق توحش می‌گرفتند و ما را وحشی و بی‌فرهنگ می‌نامیدند اما امروز این ما هستیم که به آمریکا نهیب می‌زنیم و پابه‌پای قدرت‌های جهانی جلو می‌رویم.

وی ادامه داد: انتظار نداشته باشید در مقطعی که پرچم جمهوری اسلامی را به‌عنوان ادامه‌دهنده راه انبیای الهی بلند کرده‌اید، شیاطین در مقابلتان نباشند؛ دشمن همواره هست و همواره در حال نبرد، فریب و یارگیری است.

نکونام در پایان به مقارن شدن دهه فجر با ایام فاطمیه اول اشاره کرد و افزود: فرصت مغتنمی است تا هم‌جهتی انقلاب را با اهداف بلند فاطمی یادآور شویم، فاطمه زهرا(س) با شیوه زندگی خود همان چیزی را دنبال می‌کرد که انقلاب اسلامی در پی آن است.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۱:۳۵

29 Dec 2019