۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۳۷۷۴۶
مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)؛

تشکیل صندوق های قرض الحسنه از رویکردهای بسیج سازندگی است/هدف ، کمک به معیشت مردم در بحث اقتصاد مقاومتی است

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: در راستای برنامه های سازمان بسیج مستضعفین ، در بحث اعطلای بسیج ، خصوصا برنامه های بسیج سازندگی که از رویکردها و برنامه های اصلی سازمان قرار گرفته است ، تشکیل و راه اندازی صندوق های قرض الحسنه است.
تشکیل صندوق های قرض الحسنه از رویکردهای بسیج سازندگی است/هدف ، کمک به معیشت مردم در بحث اقتصاد مقاومتی است
به گزارش جهانبین نیوز ، دومین دوره آموزشی تسهیل گران صندوق های قرض الحسنه در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.





 محمد علی مرادی مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: در راستای برنامه های سازمان بسیج مستضعفین ، در بحث اعطلای بسیج ، خصوصا برنامه های بسیج سازندگی که از رویکردها و برنامه های اصلی سازمان قرار گرفته است ، تشکیل و راه اندازی صندوق های قرض الحسنه است.

مرادی هدف از تشکیل این صندوق ها را،  کمک به معیشت و رفاه مردم در بحث اقتصاد مقاومتی بیان کرد وافزود: عمده کار این صندوق ها ، مشارکت مردم ، برای مردم و در راستای کمک به خود مردم می باشد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با اشاره به برگزاری دومین دوره آموزشی تسهیل گران صندوق های قرض الحسنه در شهرکرد گفت: این دوره باحضور ۵۰ تسهیل گر از استانهای چهارمحال وبختیاری و اصفهان در مدت سه روز در مجتمع لاله شهرکرد برگزارشد.

مرادی افزود: تسهیل گرانی که دراین دوره آموزشی شرکت کرده اند ، آموزش های لازم را جهت حضور در بین مردم روستا ها وشهر ها می بینند،  تا بتوانند اقدامات لازم را در خصوص راه اندازی صندوق های قرض الحسنه انجام دهند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) در پایان گفت : تلاش ما این است که صندوق های قرض الحسنه در روستاهای بالای ۲۰ خانوار راه اندازی شود.

انتهای پیام/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۳:۱۳

27 Dec 2019