۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۳۷۲۶۸
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مدیران به جای رزومه پرکردن به دنبال خدمت به مردم باشند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مدیران باید به دنبال خدمت به مردم باشند گفت: مدیران نباید رزومه پر کردن را بر خدمت به مردم ترجیح دهند.
مدیران به جای رزومه پرکردن به دنبال خدمت به مردم باشند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در شورای اداری استان ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت در مقابل داعش اظهار کرد: با این پیروزی شادی به دل مردم ایران راه یافت و پیروزی بسیار مهمی برای کشور است.

وی با اشاره به شجره خبیثه داعش بیان داشت: یکی از اهداف مهم داعش ایجاد مفاسد بزرگی در دنیای اسلام بود که بحمدالله ریشه‌اش کنده و نابود شد.

نکونام مهم‌ترین دغدغه مومنان را بهره‌گیری از فرصت‌ها عنوان و تاکید کرد: دغدغه مهم کشور هم باید همین موضوع باشد و قدر فرصت‌ها را باید دانست و از آن‌ها نهایت بهره را برد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مدیران باید به دنبال خدمت به مردم باشند یادآور شد: مدیران نباید رزومه پر کردن را بر خدمت به مردم ترجیح دهند.

وی با اشاره به انتظارات مردم از مسئولان برای ارائه خدماتی که حق‌شان است گفت: جمهوری اسلامی ایران تحت ولایت خدا قرار دارد نه ولایت حزب، یا جناح خاصی.

نماینده ولی‌فقیه خاطرنشان کرد: فعالان  عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و... در این استان باید به دنبال حفظ وحدت باشند و با این وحدت زمینه‌های اخلاق‌مداری و رونق‌بخشی به استان را فراهم سازند.
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۶:۵۳

27 Dec 2019