۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۳۵۶۵۴
فرزند شهید سردار غلامرضا کاووسی:

غم و شادی، حسی که در نزدیکی محل شهادت پدرم تجربه کردم

فرزند شهید سردار غلامرضا کاووسی گفت:همین که به نزدیکی محل شهادت پدرم رسیدم حس و حال غریبی داشتم، غربت احساس نزدیکی به محل شهادت پدرم با غربت جبهه‌های غرب در هم آمیخته بود، اولین باری بود که تا این اندازه نزدیک به محل شهادت پدرم بودم هر دو حس غم و شادی را با هم در یک لحظه در وجودم احساس کردم.
غم و شادی، حسی که در نزدیکی محل شهادت پدرم تجربه کردم
به گزارش جهانبین نیوز؛ روز گذشته مراسم پایانی و بدرقه کاروان راهیان نور چهارمحال و بختیاری به مناطق غرب کشور برگزار شد، این کاروان اولین کاروان اعزامی به مناطق غرب از این استان بود و فرزند شهید سردار غلامرضا کاووسی هم این کاروان را همراهی می‌کرد که برای اولین بار از محل شهادت پدرش دیدن کرد.

این فرزند شهید از حس و حالش زمانی که به محل شهادت پدرش رسید می‌گوید:

جهانبین نیوز: شما در زمان شهادت پدرتان چند سال داشتید؟

فرزند شهید کاووسی: من در زمان شهادت پدرم سه سال بیشتر نداشتم و تقریبا هیچ خاطره‌ایی از پدرم ندارم، در مورد محل شهادت ایشان هم هرچه می‌دانستم از زبان دوستان و هم‌رزمان پدرم شنیده بودم اما اینکه خودم حضوری به این محل بیایم هنوز برایم پیش نیامده بود با اینکه همیشه دوست داشتم به محلی که پدرم به شهادت رسیده بیایم و از نزدیک این محل را ببینم.

جهانبین نیوز: از حس و حال‌تان وقتی به محل شهادت پدرتان رسیدید بگویید:

فرزند شهید کاووسی: محل شهادت پدرم در کشور عراق است اما همین که به نزدیکی محل شهادت ایشان رسیدم حس و حال غریبی داشتم، غربت احساس نزدیکی به محل شهادت پدرم با غربت جبهه‌های غرب در هم آمیخته بود و حس و حالی خاص برایم ایجاد کرد، اولین باری بود که تا این اندازه نزدیک به محل شهادت پدرم بودم و نمی‌توانم حس و حالم در آن لحظه را توصیف کنم. هر دو حس غم و شادی را با هم در یک لحظه در وجودم احساس کردم.

جهانبین نیوز: پیام شما برای جوان هم‌سن و سال‌تان چیست؟

فرزند شهید کاووسی: جوانان در مورد جبهه و شهادت تحقیق کنند و شهدا را بیشتر بشناسند تنها به حرف دیگران اکتفا نکنند چون منطق حکم می‌کند جوانان با حضور در مناطق عملیاتی و شنیدن روایت جان‌فشانی رزمندگان در مورد شهدا و رشادت‌های آن‌ها قضاوت کنند چون شناخت شهدا، اهداف و راه‌شان از ضروریات زندگی هر ایرانی است.

جهانبین نیوز: به نظر شما پیام شهدا برای مسئولین چه چیزی می‌تواند باشد و وظیفه ما در مقابل شهدا چیست؟

فرزند شهید کاووسی: پیام شهدا هم برای مسئولان و هم برای مردم زیاد است و شهدا به خاطر آسایش مردم و برای حفظ کشورشان از تجاوز دشمن جان‌شان را کف دست‌شان گرفتند و از زن و فرزندشان گذشتند و رفتند تا دشمن وارد کشور نشود و با فدا کردن جان‌شان دشمن را از لب مرز به عقب راندند، این بزرگ‌ترین خدمت شهدا است که برای مردم و کشور انجام دادند و به نظرم شناخت راه شهدا و حرکت در مسیر این شهدا مهم‌ترین کاری است که باید انجام داد.

جهانبین نیوز: سخن آخر:

فرزند شهید کاووسی: یادمان باشد که شهدا برای حفظ وطن از جان‌شان گذشتند اما جنگ هنوز هم ادامه دارد و نباید از جنگ نرم غفلت کنیم و همیشه بدانیم دشمن در کمین است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۰۳:۵۴

8 Jan 2020