۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴
کد مطلب : ۳۴۳۹۰
در چهار محال و بختياري :

اعلام حمايت جمعي از خانواده شهدا و ايثارگران از حجت السلام و الملمين سيد ابراهيم رئيسي

جمعي از فرزندان شاهد، ايثارگر و خانواده‌هاي شهدا در استان چهارمحال و بختياري با صدور بيانيه‌اي از کانديداتوري حجت‌الاسلام ‌رئيسي در انتخابات رياست جمهوري اعلام حمايت کردند.
اعلام حمايت جمعي از خانواده شهدا و ايثارگران از حجت السلام و الملمين سيد ابراهيم رئيسي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ جمعي از فرزندان شاهد، ايثارگر و خانواده‌هاي شهدا استان با صدور بيانيه‌اي از کانديداتوري حجت‌الاسلام‌ سيد ابراهيم رئيسي به‌ عنوان نامزد اصلح اعلام حمايت کردند و ايشان را داراي شايستگي لازم براي رياست جمهوري اسلامي ايران تشخيص دادند.

در بخشي از اين بيانيه آمده است: با توجه به رهنمودهاي امام راحل(ره) و عظيم‌الشأن و مقام معظم رهبري در راستاي حفظ و صيات از ارزش‌ها و آرمان‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و مبارزه با مستکبران و دشمنان نظام که حاصل خون هزاران شهيد و فداکاري جانبازان، آزادگان و ايثارگران صديق و آبرومند مي‌باشد، ما جمعي از خانواده‌هاي شهدا، ايثارگران استان چهارمحال و بختياري ضمن احترام به ساير کانديداهاي رياست جمهوري حمايت قاطع خود را از حجت‌الاسلام‌ سيد ابراهيم رئيسي اعلام مي‌کنيم.

شرايط حساس کنوني کشور نيازمند مديري صادق، خدمتگذار، ولايتمدار و داراي روحيه‌اي جهادي و مبارزه با فساد و تبعيض و هرگونه اشرافي‌گري است که همه اين ويژگي‌ها در ايشان وجود دارد.

انتظارمان از مردم شهيدپرور و هميشه در صحنه استان اين است که کما في‌السابق در پيروي از فرمايشات مقام معظم رهبري با مشارکت گسترده در انتخابات حماسه‌اي ديگر را رقم زنند و از هيچ تلاشي در اين زمينه دريغ نورزند.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۰۸:۱۷

2 Jan 2020