به گزارش
جهانبین نیوز به نقل از
بام ايران خبر؛ محمدمراد رئيسي اردلي مديرکل دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استاندار چهارمحال و بختياري در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون تعداد ۶۸ هزار و ۷۴۴ درخواست از طريق سامانه ۱۱۱ سامد (سامانه الکترونيکي مردم و دولت) و مابقي از طريق ۱۳۴ ملاقات عمومي با استاندار استان بررسي شده است.
وي افزود: درخواست هاي ارائه شده از طريق سامانه ۱۱۱ سامد به صورت ابراز احساسات، انتقاد، پيشنهاد، شکايت، طرح ايده و ارائه ديدگاه ارائه شده است.
رئيسي اردلي تصريح کرد: رسيدگي به درخواست هاي مردمي سامانه ۱۱۱ سامد، ارزيابي عملکرد دفاتر استانداري و فرمانداري ها، امور حقوقي و بازرسي از مهمترين فعاليت هاي دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استاندار چهارمحال و بختياري محسوب مي شود.
وي يادآور شد: تسهيل در ارتباط مردم و دولت، رسيدگي بهتر به مشکلات مردم، نظارت بر عملکرد دستگاه هاي اجرايي، کاهش رفت و آمد و صرفه جويي در هزينه هاي مردم و دولت از مهمترين مزيت هاي سامانه ۱۱۱ سامد است.
مديرکل دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استاندار چهارمحال و بختياري تصریح کرد: دريافت مشکلات و يا شکايات مردمي، ثبت آن در سامانه، انجام مشاوره، رسيدگي به موضوع، انتقال به دستگاه اجرايي مربوطه، دريافت پاسخ از مسئولان ذي ربط و اعلام نتيجه به متقاضي از مراحل رسيدگي به خواسته هاي مردم در سامانه ۱۱۱ سامد محسوب مي شود.
وي گفت: نظارت بر عملکرد دستگاه هاي اجرايي، دفاتر استانداري و فرمانداري ها به طور سالانه و يا از طريق طرح شهيد رجايي صورت مي گيرد.
رئيسي اردلي تاکيد کرد: به منظور توجيه مباني قانوني و حقوقي، ارتقاي خدمات رساني به مردم و رفع مشکلات آنان، دفاع از حقوق دولت و کاهش مسايل ناشي از رعايت نکردن قانوني، تاکيد بر آشنايي با قانون و تقويت هماهنگي بين بخشي از طريق شوراي هماهنگي امور حقوقي دستگاه هاي اجرايي چهارمحال و بختياري پيگيري مي شود.
وي افزود: به منظور اجراي مطلوب طرح تکريم ارباب رجوع و بهبود عملکرد رعايت حقوق شهروندي و امنيت عمومي بازرسي هايي به صورت دوره اي از دستگاه هاي اجراي مختلف در استان انجام مي شود.
مديرکل دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: در دولت يازدهم مشکل هفت هزار و ۱۲۱ نفر از مردم به صورت مراجعه حضوري به اين دفتر بررسي و به طور کامل رفع شده است.
وي يادآور شد: نقد منصفانه، علمي و سازنده و ارائه راهکارهاي کارشناسي به منظور رفع مشکلات حوزه هاي مختلف مورد تاييد و تاکيد تمامي مسئولان ارشد در کشور و استان است.
رئيسي اردلي اظهار کرد: هم اينک رضايتمندي از عملکرد رسانه هاي گروهي چهارمحال و بختياري به طور کامل است.
رسيدگي به مشکلات مردمي در سامانه ۱۱۱ سامد حداکثر ۱۰ روز طول مي کشد.
انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب