۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۳۲۹۶۹
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي بروجن خبر داد

200 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در بروجن برگزار مي شود

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان بروجن از برگزاري 200 عنوان برنامه محوري در ايام مبارک دهه فجر خبر داد.
200 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در بروجن برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز، عباس کيخايي در گفتگو با کلار، اظهار داشت: در سي و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ستاد دهه فجرشهرستان بروجن با تشکيل ۲۶ کميته، کارگروه و پنج ستاد شهري فعاليت خود را آغاز کرد.

وي گفت: طبق برنامه ريزي هاي انجام شده از روز ۱۲بهمن سالروز ورود حضرت امام خميني (ره) به ميهن اسلامي تا ۲۲ بهمن سالروز پيروزي انقلاب اسلامي حدودا ۲۰۰ برنامه محوري براي تمام اقشار مختلف در سطح شهرستان برگزار مي شود.

تشکيل کميته بزرگداشت ۱۹ بهمن پس از ۳۸ سال در بروجن

کيخايي با بيان اين که پس از ۳۸ سال نخستين بار کميته بزرگداشت ۱۹بهمن به کميته هاي ستاد دهه فجر بروجن اضافه شد، گفت: با حضور موثر ۳۰ نفر از مردم مومن و انقلابي اين کميته تشکيل و کارخود را در پژوهش، تحقيقات و جمع آوري اسناد و مدارک آن حماسه به ياد ماندني و نقش محوري مردم شهرستان بروجن در آن روز و زمينه سازي براي برگزاري همايش بزرگداشت ۱۹بهمن آغاز کرد.

وي از درخواست ستاد دهه فجر و شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان بروجن طي نامه اي رسمي به فرماندار جهت نام گذاري يک خيابان اصلي يا بلوار به نام ۱۹ بهمن سالروز حماسه مردم اين شهرستان درسال ۵۷ خبر داد.

کيخايي خاطر نشان کرد: در روز ۱۹ بمهن سال ۵۷ حدود ۴۰۰ نفر از مردم شهرستان بروجن با سفر به تهران در راهپيمايي و ديدار با بنيانگذار جمهوري اسلامي شرکت و انزجار خود را از شاپور بختيار نخست وزيروقت شاه ملعون ابراز داشتند.

مسئول ستاد دهه فجر شهرستان بروجن با بيان اين که مردم سالهاست که عشق خود را به انقلاب و نظام ثابت کرده اند، گفت: دهه مبارک فجر نماد همبستگي ملي، وحدت و پيوستگي اجتماعي بين آحاد مردم است.

کيخايي دهه فجر را فرصتي براي ارج نهادن به ارزش هاي انقلاب دانست و گفت: دهه فجر فرصت تجديد بيعت دوباره ملت ايران با ارزش هاي ناب انقلاب و استحکام پيوند با شهدا و امام شهدا است.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۱:۳۹

2 Jan 2020