۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱
کد مطلب : ۳۲۸۰۶

بروجن قهرمان مسابقات کشتي نونهالان چهارمحال و بختياري شد

بروجن در مسابقات کشتي نونهالان استان چهارمحال و بختياري که به ميزباني اين شهرستان و با حضور 100 ورزشکار برگزار شد مقام اول را از آن خود کرد.
بروجن قهرمان مسابقات کشتي نونهالان چهارمحال و بختياري شد
به گزارش جهانبین نیوز، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجن در گفت و گو با کلار، اظهار کرد: مسابقات کشتي نونهالان استان چهارمحال و بختياري با حضور هفت تيم از شهرستان هاي استان به ميزباني بروجن برگزار شد.

مسعود پرسته با بيان اين که در اين دوره از مسابقات ۱۰۰ ورزشکار در قالب ۷ تيم با يکديگر به رقابت پرداختند، گفت: تيم هاي بروجن، هفشجان و شهرکرد به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وي، هدف برگزاري اين مسابقات را ارتقاي سطح کيفي و کمي کشتي گيران استان و بالا بردن ميزان آمادگي ورزشکاران جهت حضور در مسابقات کشوري دانست.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجن با بيان اين که هدف ديگر ما از برگزاري اين مسابقات، شناسايي و توجه به امر استعداديابي بوده، افزود: اميدواريم با کشف استعدادها و تقويت اين نفرات بتوانيم پشتوانه مقتدري براي کشتي گيران نونهال استان باشيم.

پرسته در ادامه مسابقات کشتي را ضرورتي در جهت قهرمان پروري و پشتوانه سازي براي پرورش و رشد کشتي گيران شهرستان و استان دانست.

وي ضمن بيان اين که شهرستان بروجن داراي ظرفيت‌هاي بسيار بالايي در رشته‌هاي مختلف ورزشي است، گفت: افتخارآفريني ورزشکاران بروجني در سطح استاني، ملي و بين المللي بيانگر جديت، علاقه‌مندي، عزم راسخ و اراده قوي مربيان و ورزشکاران اين شهرستان است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجن اضافه کرد: براي دستيابي جوانان و ورزشکاران به رتبه‌هاي ملي و جهاني از آن‌ها حمايت جدي مي‌کنيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۵۷:۵۰

28 Dec 2019