۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
کد مطلب : ۳۲۷۹۰
امام جمعه موقت کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه:

شهادت آتش نشانان ضايعه دردناکي بود

امام جمعه موقت کوهرنگ شهادت جمعي از آتش نشانان در حادثه آتش سوزي پلاسکو تهران را ضايعه دردناک خواند.
شهادت آتش نشانان ضايعه دردناکي بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجت  الاسلام علي نصيري، خطيب موقت نماز جمعه کوهرنگ در خطبه هاي اين هفته ضمن عرض تسليت بمناسبت شهادت آتش نشانان فداکار ميهن عزيز ايران اسلامي آن را ضايعه دردناک برشمرد.

وي با اشاره به فرا رسيدن ششم بهمن ماه سالروز قيام مردم شهرستان آمل عليه منافقان و  کمونيست هايي که با طرح نقشه هاي قبلي و طراحي شده و تصرف شهر در صدد براندازي نظام بودند خاطر نشان کرد: مردم آمل همانند ديگر مجاهدان اين مرزو بوم با ساختن هزاران سنگر و مجاهدت هاي خود در برابر کمونيست ها نام شهرشان را در تاريخ اسلام ،(شهر هزار سنگر) ثبت کردند.

نصيري ضمن گراميداشت اين روز و ياد و خاطر همه جانفشاني هاي آن زمان و نزديک شدن به سي و هشتمين بهار انقلاب اسلامي که با خون هزاران شهيد آبياري شد تصريح کرد: امروزه نظام جمهوري اسلامي به يک درخت تنومندي تبديل شده که حرف اول را در منطقه خاورميانه و حتي يکي از ابر قدرتهاي جهان بشمار مي آيد.

وي ضمن اشاره به اينکه کشور ما در بين آتش و خون قرار گرفته بيان داشت: کسي جرات دست درازي به آن را ندارد و به خود باوري و به توان نيروي انساني و نظامي خود و کشور را از لحاظ نطامي به خود کفايي رسيديم.

امام جمعه موقت کوهرنگ افزود: بعد از گذشت سي و هشت سال از بهار انقلاب يکي از قدرتمند ترين کشورهاي جهان از لحاظ قدرت نظامي هستيم و يکي از امن ترين کشورهاي منطقه و جهان هستيم.

 حجت الاسلام نصيري ابراز داشتند: به پاي احترام به شهداي انقلاب و اين امنيت و آسايش به رهبري و سکانداري عالم فرزانه انقلاب مقام معظم رهبري حضرت ايت الله العظمي امام خامنه اي  جشن هاي سي و هشتمين بهار انقلاب را باشکوه برگزار کنيم و ياد شهدا و امام شهدا و کسانيکه براي اين انقلاب زحمت کشيده اند را زنده نگه داريم.

خطيب موقت نماز جمعه کوهرنگ تصريح کرد: در برنامه هاي دهه فجر شرکت فعال داشته باشيم و کوچه ها و خيابان ها را اذين بندي کنيم و اميدواريم که خداوند اين انقلاب را به انقلاب مهدي (عج) متصل بفرمايد.


انتهاي پيام/610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۴۷:۲۷

22 Jan 2020