۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۳۰۷۹۶
شهردار سامان:

50 کوچه در شهر سامان آسفالت مي شود

شهردار سامان از آسفالت 50 کوچه در شهر سامان در سال جاري که معادل 50 هزار متر مربع و با اعتبار داخلي نزديک 7 ميليارد ريال است خبر داد.
50 کوچه در شهر سامان آسفالت مي شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ يزدان آقاخاني در گفت و گو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه در طي ۴۸ سال سابقه شهري شهر سامان بيش از ۱۲۰ کوچه و خيابان در شهرستان سامان آسفالت نبودند، اظهار داشت: در طي دو سال گذشته ۷۵ کوچه و خيابان در شهر سامان آسفالت شده است، ما بقی معابر در سال جاری آسفالت خواهد شد.

آقاخاني با بيان اينکه در سال جاري بيش از ۵۰ کوچه و خيابان و معبر آسفالت می شود، ادامه داد: در چند روز آينده 50 کوچه آسفالت می شود که معادل ۵۰ هزار متر مربع و با اعتبار داخلي نزديک ۷ ميليارد ريال است.

وي با بيان اينکه عمليات زيرسازي با رعايت کليه اصول و قوانين مهندسي شامل خاکبرداري، توزيع بيس، آب پاشي و غلطک از اواخر مردادماه آغاز شده است، اذعان داشت: تاکنون ۲۶ کوچه زيرسازي و آسفالت شده است،

آقاخاني با بيان اينکه يکي از معابر و خيابان هاي که اهالي شهر سامان درخواست آسفالت را داشتن آسفالت انتهاي جاده شهرک ابوذر منتهي به خيابان ارشاد بوده است، عنوان کرد: اين مسير نيز زيرسازي و آسفالت شد.

وي گفت: تاکنون ۱۲۰ هزار مترمربع آسفالت در سطح شهر سامان انجام شده که بالاي ۲۰ ميليارد ريال اعتبار از اعتبارات داخلي شهر سامان هزينه شده است.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۹:۳۹

5 Jan 2020