۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
کد مطلب : ۲۹۸۹۷
خطيب موقت نماز جمعه اردل:

امنيت و سربلندي ايران اسلامي مرهون جانفشاني سربازان گمنام امام زمان (عج)است

امام جمعه موقت شهر اردل گفت:امنيت و سربلندي ايران اسلامي مرهون تلاش ها و مجاهدت هاي سربازان گمنام امام زمان(عج) است.
امنيت و سربلندي ايران اسلامي مرهون جانفشاني سربازان گمنام امام زمان (عج)است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام حميد بهرامي امام جمعه موقت شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي با اشاره به ديدار رهبر معظم انقلاب اسلامي با وزير و مديران وزارت اطلاعات گفت: در اين ديدار مقام معظم رهبري فرمودند: وزارت اطلاعات در هر بخشي که مي‌تواند پايگاهي براي کمين دشمن و ضربه زدن به نظام اسلامي قرار بگيرد، بايد حضور داشته باشد و آن بخش را حوزه کاري خود بداند که اين گفتمان مهم ارزش کاري سربازان گمنام را براي جامعه مشخص کرده چرا که اگر امروز اين سطح از آرامش و ثبات را در جامعه تجربه مي کنيم به واسطه رهبري حکيمانه حضرت آيت الله خامنه اي(مدظله العالي) و کمک سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

بهرامي افزود: داعشي ها و تکفيري ها به دليل حضور سربازان گمنام امام زمان(عج) ترس و وحشت دارند و در ذهن خود حتي نزديکي به مرزهاي ايران راهم متصور نيستند.

وي با بيان اينکه آمريکا بزرگ ترين طاغوت زمان است تأکيد کرد: آمريکايي ها مي خواهند ايران را از لحاظ سياسي، اقتصادي و فرهنگي ضعيف کنند و تا به اين هدف خود نرسند از دشمني با ما دست بر نمي دارند؛ ولي آنها اين آرزو را به گور خواهند برد.

حجت الاسلام بهرامي با اشاره به ۲۶ مرداد سالروز ورود تاريخي آزادگان به کشور اسلامي بيان کرد:۲۶مردادماه سالروز ورود غرورآفرين و افتخارآفرين آزادگان هشت سال دفاع مقدس به سرزمين اسلامي ايران است که اين روز را به اين عزيزان تبريک مي‌گويم.

وي بيان داشت: آزادگان عزيز در زندان‌هاي عراق متحمل بدترين شکنجه‌ها و سختي‌هاي فراواني شدند و به ما درس استقامت و پايداري آموختند که خداوند قطعا اجر صابران و مجاهدان في سبيل‌الله را به آزادگان هشت سال دفاع مقدس خواهد داد.

امام جمعه موقت شهر اردل افزود: تکريم اين عزيزان (آزادگان) تکريم فرهنگ جبهه و جنگ و دفاع مقدس است که اين روز را گرامي و از مجاهدت‌هاي آزادگان تقدير و تشکر مي‌کنيم.

بهرامي با ابراز رضايت از ديدار روساي جمهور سه کشور، ايران، روسيه و جمهوري آذربايجان اظهار داشت: اين رويداد، اقبال بزرگي نسبت به آينده است چرا که وقتي که کشورهاي اروپايي باهم متحد هستند بايد کشور‌هاي آسيايي و منطقه نيز با يکديگر متحد شوند.

انتهاي پيام1022ج /570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۰:۴۴

3 Jan 2020