۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۲۹۴۳۱
سرپرست تبليغات اسلامي اردل در جمع اعضاي شوراي نگهبان مطرح کرد:

تضعيف جايگاه شوراي نگهبان يعني تضعيف اسلام و جمهوري اسلامي

سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت: نهاد مقدس شوراي نگهبان تنها نهاد مقدسي است که هميشه محافظ و نگهدار انقلاب است و تضعيف جايگاه شوراي نگهبان يعني تضعيف اسلام و جمهوري اسلامي.
تضعيف جايگاه شوراي نگهبان يعني تضعيف اسلام و جمهوري اسلامي
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، حميد بهرامي سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل در جمع اعضاي شوراي نگهبان شهرستان اردل با اشاره به روز ۲۶ تيرماه سالروز تشکيل شوراي نگهبان اظهار کرد: شوراي نگهبان ابزاري است که هيچ قانوني در مجلس برخلاف شريعت اسلام به تصويب نرسد اين درحالي است که دشمنان استکباري همواره در صدد فعاليت براي از بين بردن جايگاه شوراي نگهبان و نابودي شريعت اسلام هستند چون هدف آنان تنها تضعيف اسلام و جمهوري اسلامي ايران است.

بهرامي با اشاره به سي و ششمين سالروز تاسيس نهاد شوراي نگهبان اظهار کرد: شوراي نگهبان از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تاکنون بدون جانب‌داري از شخص يا گروهي به وظايف خود عمل کرده که نمونه آن را در تمامي انتخابات‌ها قابل مشاهده است.

وي با بيان اينکه نهاد مقدس شوراي نگهبان تنها نهاد مقدسي است که هميشه محافظ و نگهدار انقلاب است و تضعيف جايگاه شوراي نگهبان يعني تضعيف اسلام و جمهوري اسلامي بيان کرد: شوراي نگهبان مسئوليت نظارت بر اقدامات و همچنين دفاع از جمهوريت و اسلاميت نظام اسلامي را بر عهده دارد.

بهرامي افزود: اگر مي‌خواهيم نظام اسلامي ما مقتدر و افتخارآفرين باشد، بايد شوراي نگهبان را به عنوان نهادي قدرتمند و مردمي حمايت و تقويت کنيم.

سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل با تاکيد بر اينکه آمريکا، رژيم صهيونيستي، انگليس و فرانسه دشمن اسلام و ايران هستند تصريح کرد: حتي حاکمان دولت‌هاي مرتجع عربي نيز همواره در حال فعاليت براي از بين بردن شوراي نگهبان هستند بنابراين همه بايد در برابر اين دشمنان ايستادگي و شوراي نگهبان را حفظ کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۷:۱۳

29 Dec 2019