۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۲۹۱۶۶
معاون سازمان پدافند غير عامل کشور در بروجن:

روز جهاني قدس رويکرد رژيم صهيونيستي را تغيير داد

ابتکار امام (ره) سر آغاز تحول مهمي در جهان شد
معاون سازمان پدافند غير عامل کشور با اشاره به اين که با اعلام روز جهاني قدس رويکرد رژيم صهيونيستي از حالت تهاجمي به حالت تدافعي تغيير کرد، گفت: روز قدس نشان داد که غاصبان رژيم صهيونيست به جز زور زبان ديگري نمي‌فهمند.
روز جهاني قدس رويکرد رژيم صهيونيستي را تغيير داد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کلار، سردار حيدري سخنران ويژه مراسم روز جهاني قدس ظهر امروز در بروجن، اظهار داشت: مردم بروجن در صحنه‌هاي مختلف پيروزي انقلاب و هشت سال دفاع مقدس حضور معناداري داشتند.

وي با بيان اين که مردم بروجن امروز همگام با مردم ايران از مبارزه چند دهه فلسطين عليه غاصبان اعلام پشتباني کردند، گفت: حضرت امام خميني (ره) در ۱۶ مرداد ۵۸ با ابتکار خود آخرين جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نام‌گذاري کردند که سرآغاز تحول مهمي در جهان شد.

معاون سازمان پدافند غيرعامل کشور افزود: در زماني که کشورهاي عربي وابسته به رژيم غاصب اسرائيل تصور مي‌کردند فلسطين تمام شده است در اين شرايط حساس امام (ره) با ابتکار خود جان تازه اي بر پيکره زخم خورده مردم فلسطين دميدند.

حيدري ادامه داد: پس از آن که پرونده فلسطين از دست سازش‌کاران خارج شد به برکت روز قدس حزب‌الله لبنان شکل گرفت؛ با شکل‌گيري حزب‌الله لبنان از سال ۶۳ تا ۷۹ در حمله 6 روزه مسلمانان عرب نزديک سه ميليون اسرائيلي را به زانو در آوردند.

فرمانده سابق تيپ ۴۴ قمربني‌هاشم عليه السلام چهارمحال و بختياري بيان کرد: با شکل‌گيري حزب‌الله، اسرائيلي‌ها مجبور به عقب‌نشيني از جنوب لبنان شدند.

وي با اشاره به اين که با اعلام روز جهاني قدس رويکرد رژيم صهيونيستي از حالت تهاجمي به حالت تدافعي تغيير کرد، گفت: انتفاضه لبنان براي نخستين بار در جنگ ۳۳ روزه لبنان و ۲۲ روزه غزه توانست پيروز شود.

سردار حيدري ضمن بيان اين که نزديک به ۷ هزار نفر از مردم فلسطن به جرم آزادي‌خواهي در زندان‌هاي اسرائيل به سر مي‌برند، تصريح کرد: اين نتيجه حقوق بشر آمريکايي است؛ چرا در مقابل اين جنايت‌ها سکوت مي‌کنند.

معاون پدافند غيرعامل کشور افزود: روز قدس نشان داد که غاصبان رژيم صهيونيست به جز زور زبان ديگري نمي‌فهمند.

سردار حيدري، افزايش همگرايي بين مسلمين، جهاني کردن همدردي با مردم فلسطين و نفرت از اسرائيل، گسترش ناامني در داخل اسرائيل، جان گرفتن انتفاضه و ايجاد اميد بين مبارزين و نيروهاي جهان را از پيامدهاي روز جهاني قدس برشمرد.

وي ادامه داد: آمريکاي جنايت کار و اسرائيل غاصب براي رهايي از فشار افکار عمومي با راه‌اندازي جنگ‌هاي نيابتي و ايجاد گروه‌هاي تکفيري از جمله داعش در پي ضربه زدن به اسلام و ايجاد اختلاف بين مسلمانان بر آمده‌اند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۳۱:۵۴

30 Dec 2019