۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۲۸۹۱۸
مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری:

کسب رتبه دوم اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در کشور توسط چهارمحال و بختیاری

مدیرکل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: کسب رتبه دوم اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در کشور توسط استان و کسب رتبه اول توسط شهرستان بروجن در کشور، همه نشان‌دهنده تلاش کارشناسان این بخش در جهت تحقیقات، مبارزه با آفات و دیگر بخش‌ها است.
کسب رتبه دوم اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در کشور توسط چهارمحال و بختیاری
دکتر ذبیح‌الله غریب مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با بیان اینکه جهادکشاورزی نهادی انقلابی برای بهبود معیشت مردم در روستاها است، اظهار کرد: این سازمان در فرصت‌های مختلف این افتخار را دارد که پروژه‌های مهم و اثرگذاری را جهت افتتاح به دولت‌مردان ارائه دهد.

وی، با اشاره به یک دهه خشکسالی و کاهش ۲۰ درصدی آب در استان گفت: در سال گذشته با وجود خشکسالی و دیگر مشکلات توانستیم تولیدات کشاورزی را ۱۰درصد افزایش داده و افزایش این نرخ موجب رشد مثبت تمام بخش‌های اقتصادی شده است.

غریب خاطرنشان کرد: کسب رتبه دوم اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در کشور توسط استان و کسب رتبه اول توسط شهرستان بروجن در کشور، همه نشان‌دهنده تلاش کارشناسان این بخش در جهت تحقیقات، مبارزه با آفات و دیگر بخش‌ها است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی از افتتاح 44 پروژه در هفته جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: 12 رقم کالای تولیدی در استان مازاد و از ضریب خوداتکایی گذر کرده است.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۶:۵۰

26 Dec 2019