۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
کد مطلب : ۲۸۸۷۱
امام جمعه اردل:

مشکل اصلي مردم اردل بيکاري است

امام جمعه شهر اردل گفت:يکي از راه هاي حل شدن بيکاري و رکود اقتصادي در شهرستان اردل رونق بخشيدن به اقتصاد مقاومتي است.
مشکل اصلي مردم اردل بيکاري است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي و گراميداشت فرارسيدن ماه مبارک رمضان گفت: رمضان ماه ميهماني خدا و نزول قران است که در آن براي انديشيدن به کردار زماني مناسب است.

سلمان پور با اشاره به اينکه بايد زمينه براي درک مفهوم عميق نهفته در ماه مبارک رمضان فراهم شود بر ضرورت انجام اقدامات فرهنگي درباره اين ماه مبارک تأکيد کرد و افزود: رمضان ماه خودسازي است و انسان بايد به‌گونه‌اي در اين ماه رفتار کند که عمل و کردارش از روزه‌داري‌اش خبر دهد.

وي با اشاره به ديدار حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي با رئيس و نمايندگان مجلس دهم اظهار کرد: مقام معظم رهبري در اين ديدار بر لزوم حفظ اقتدار، هيبت و جايگاه در رأس امور بودن مجلس شوراي اسلامي، به الزامات قانون‌گذاري خوب در مجلس تاکيد کرد و همچنين مهمترين اولويت‌هاي کاري مجلس رادر عرصه‌هاي اقتصاد مقاومتي، فرهنگ و سياست‌هاي داخلي، منطقه‌اي عنوان کرد که لازم است نمايندگان مجلس با ديد باز و نگاه عادلانه به اين موضوعات بنگرند و تمام هدفشان تحقق اقتصاد مقاومتي و رفع مشکلات مردم باشد.

امام جمعه شهر اردل گفت: اقتدار و هيبت مجلس همان مرگ برآمريکا گفتن است چرا که آمريکاي جنايتکار هميشه در تلاش است تا اين اقتدار گرفته شود که اين آرزو را هم به گور خواهد برد.

سلمان پور از دکتر علي کاظمي نماينده حوزه انتخابيه اردل، فارسان،کيار و کوهرنگ خواست تا فرامين مقام معظم رهبري را سرلوحه کاري خود قرار دهد و نگاهش خدمتگذاري به مردم و رفع مشکلات بيکاري جوانان شهرستان اردل باشد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۱:۱۲

26 Dec 2019