۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۲۸۸۵۸
به همت خيرين چهار محال و بختياري:

يک باب مسجد در زندان مرکزي شهرکرد احداث می‌شود

به دست خيرين و مسئولين استان، کلنگ احداث يک باب مسجد ويژه کارکنان، مددجويان و سربازان وظيفه در زندان مرکزي شهرکرد به زمين خورد.
يک باب مسجد در زندان مرکزي شهرکرد احداث می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ايران خبر، باتوجه به استقبال پرشور مددجويان زندان‌هاي استان از اقامه نمازهاي جماعت و آثار و برکات ناشي از وجود يک پايگاه مذهبي و الهي به نام مسجد در هر مجموعه، با حمايت حجت‌الاسلام و المسلمين نکونام، نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد و همت بلند يکي از خيرين مسجدساز استان، به نام حاج قربانعلي رئيسي دهکردي، در نوزدهم خرداد ماه سال جاري کلنگ احداث يکي باب مسجد در محوطه زندان شهرکرد به زمين خورد.

سيد عبدالرحمن توفيقيان مديرکل زندان‌هاي استان در حاشيه اين مراسم بر لزوم وجود مراکز فرهنگي و مذهبي و نقش سازنده اين‌گونه اماکن تاکيد نمود.

قربانعلي رئيسي دهکردي با ابراز خرسندي از مشارکت در اين عمل خداپسندانه، از مسئولين زندان‌هاي چهارمحال و بختياري در خصوص توجه به اين امر تقدير و تشکر نمود.

وي با اهداء مبلغ پانصد ميليون ريال آغاز اين فعاليت را کليد زد که اميد است طي يک سال و با همکاري ساير خيرين استان، اين پروژه به بهره‌برداري برسد.

گفتني است در اين مراسم نمايندگاني از دادگستري، ستاد اقامه نماز استان و اداره کل زندان‌ها به همراه اين باني خير اين عمل ارزشمند حضور داشتند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۹:۵۴

26 Dec 2019