۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۲۸۸۵۶

برگزاري نشست اعضاي ستاد اقامه نماز شهرستان کوهرنگ

امام جماعت شهر چلگرد از برگزاري نشست اعضا ستاد اقامه نماز شهرستان کوهرنگ خبر داد.
برگزاري نشست اعضاي ستاد اقامه نماز شهرستان کوهرنگ
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، به مناسبت فرارسيدن ماه مبارک رمضان و برگزاري طرح اوقات فراغت تابستان و همچنين لزوم برنامه‌ريزي و هماهنگي در اجراي برنامه‌هاي ديني و فرهنگي، نشستي بدين منظور با حضور اعضا ستاد در فرمانداري کوهرنگ تشکيل شد.
 
جمال پور دبير ستاد اقامه نماز شهرستان کوهرنگ در ابتداي اين  نشست اظهار داشت: نماز، نخستين عبادتي است که بر پيامبر (ص) و پيروانش در مکه واجب شد و يکي از عبادات اصلي مسلمانان است که اداي آن در قرآن و متون ديني مورد تأکيد بسيار بوده و از آن با تعبيراتي مانند «ستون دين» و «شرط قبولي ساير اعمال» يادشده است.
 
وي افزود: نماز وسيلۀ شستشوي از گناهان و مغفرت و آمرزش الهي است وهمان طور که انسان لازم است دست و بدن خود را بشويد نياز دارد تا روح و جان خود را هم از آلودگي‌هاي غفلت که خواسته يا ناخواسته بر قلب عارض مي‌شود پاک کند.
 
جمال پور در ادامه افزود: حضور مسئولين و کارکنان ادارات در نماز جمعه و جماعت باعث تشويق نوجوانان و جوانان به انجام اين فريضه واجب مي‌شود.
 
وي، آموزش دوره 12 ساعته احکام و مسائل شرعي براي بازاريان و اصناف، نصب بنر با موضوع «نماز» در روستاها و شهرها، برپايي نمازخانه فصلي در دو مکان گردشگري «شيخ عليخان» و «چشمه ديمه» را از برنامه هاي در دست اقدام و پيگيري ستاد اقامه نماز شهرستان کوهرنگ برشمرد.
 
جمال پور، تجليل از نهادهاي برپاکننده نماز در سال 94، ارسال گزارش عملکرد نماز و برنامه‌هاي ماه مبارک در نشست‌هاي بعدي، حضور کارمندان ادارات در نماز جماعت، فعال کردن کانون‌ها، هيئات مذهبي، مؤسسات و خانه‌هاي قرآني در عرصه نماز را از ديگر مسائل مطرح‌شده در نشست ستاد اعضا اقامه نماز کوهرنگ دانست.
 
گفتني است، نشست ستاد اعضا اقامه نماز کوهرنگ، در سالن جلسات فرمانداري اين شهرستان برگزار شد.
 
انتهاي پيام1022ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۹:۴۷

26 Dec 2019