۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۲۸۷۹۴
رئيس اداره تبليغات اسلامي کوهرنگ خبر داد:

اعزام 17 مبلغ به سياه چادر هاي عشايري در ماه مبارک رمضان

رئيس تبليغات اسلامي کوهرنگ گفت: چند سالي است که اعزام مبلغ به عشاير و سياه‌‌چادرها انجام مي‌شود که تأثيرات فراواني داشته و امسال هم اين برنامه در دستور کار قرار گرفته تا 17 مبلغ ديني به سياه‌چادرها و بين عشاير شهرستان اعزام شوند.
اعزام 17 مبلغ به سياه چادر هاي عشايري در ماه مبارک رمضان
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام علي نصيري رئيس تبليغات اسلامي کوهرنگ، در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: به‌ منظور برنامه‌ريزي و ايجاد هماهنگي در فعاليت‌هاي ماه رمضان و اجراي طرح اعزام مبلغ به مناطق عشايري و سياه‌چادرها، نشستي باحضور اعضاي ستاد ساماندهي شئون فرهنگي در مناسبت‌هاي ملي و مذهبي در فرمانداري کوهرنگ برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام علي نصيري در اين نشست با تسليت سالروز رحلت حضرت امام خميني (ره)، افزود: روحيه مبارزه و جهاد در راه خـدا ريـشـه در بينـش اعـتـقـادى، تربيت و محيط خانـوادگى و شرايط سيـاسى و اجـتماعى دوران زندگى آن حضرت داشـتـه است.
 
وي تصريح کرد: امام خمينى (ره) هدف‌ها و آرمان‌ها و هـرآنچه را که بايد ابـلاغ کنـد، و در عمـل نيز تـمام هستي‌اش را بـراى تحقق هـمان هدف‌ها بـکار گرفت تا استقلال ايران اسلامي شکل گيرد.
 
نصيري در ادامه از همه ادارات و نهادهاي فرهنگي خواست تا با همکاري و تلاش، زمينه استفاده بهتر از فرصت معنوي ماه مبارک رمضان را به وجود آوردند.
 
حجت‌الاسلام نصيري بااشاره به طرح اعزام مبلغ به مناطق عشايري و سياه‌چادرها، بیان داشت: با کمک ستاد اقامه نماز و ديگر دستگاه‌هاي فرهنگي، چند سالي است که اعزام مبلغ به عشاير و سياه‌ چادرها انجام مي‌شود که تأثيرات فراواني داشته و امسال هم اين برنامه در دستور کار قرارگرفته تا 17 مبلغ ديني به سياه‌چادرها و بين عشاير شهرستان اعزام شوند.
 
زمان‌پور، فرماندار کوهرنگ هم در ادامه اين نشست با اشاره به گردشگرپذيري اين شهرستان برحضور فعال آمران به معروف در ماه مبارک رمضان، پيشگيري از روزه‌خواري و نگه‌داشتن حرمت اين ماه پرفضيلت تأکيد کرد.
 
در ادامه نشست اعضاء ستاد ساماندهي شئون فرهنگي درباره چگونگي همکاري و تلاش دستگاه‌هاي دولتي و نهادهاي فرهنگي در برپايي برنامه‌هاي مناسبتي ماه رمضان، همکاري جهاد کشاورزي براي رفت و آمد مبلغان ويژه ماه رمضان و اوقات فراغت تابستان به روستاها، ابلاغيه صنعت و معدن و تجارت به هتل‌ها به مناسبت ماه رمضان و برگزاري همايش آموزش و پيشگيري از موادمخدر به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.
 
گفتني است، نشست ستاد ساماندهي شئون فرهنگي در مناسبت‌هاي ملي و مذهبي شهرستان کوهرنگ، در فرمانداري اين شهرستان برگزار شد.
 
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۹:۳۵

15 Feb 2020