۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۲۸۷۷۷

مركز جامعه سلامت شهر فرادنبه با حضور وزير بهداشت افتتاح شد

مركزجامعه سلامت شهر فرادنبه با حضور وزيربهداشت، دبير کل مجمع خيرين سلامت کشور و جمعي ديگر از مسئولين به بهره برداري رسيد.
مركز جامعه سلامت شهر فرادنبه با حضور وزير بهداشت افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، مركزجامعه سلامت شهر فرادنبه شامگاه امروز با حضور سيد حسن قاضي زاده هاشمي وزيربهداشت، سيد رضا نيري دبير کل مجمع خيرين سلامت کشور و جمعي از مسئولين استاني و شهرستاني به بهره برداري رسيد.

رئيس مرکز بهداشت و درمان شهرستان بروجن در حاشيه اين مراسم به خبرنگار کلار، گفت: اين مركز با مشاركت خانواده شادروانان مسعود لطفي و ره جوي وصال مينا ربيعي در زميني به مساحت يک هزار و۴۰۰ متر مربع با زيربناي ۵۵۰متر مربع وصرف اعتباري بالغ بر ۳۸ ميليارد ريال به بهره برداري رسيد.
محمد حسن کرمي با بيان اين که مدت زمان اجراي اين پروژه دو سال به طول انجاميد، افزود: با بهره برداري از اين مركز ۱۲هزار نفر از جمعيت شهرستان تحت پوشش خدمات بهداشتي قرار خواهند گرفت.

كرمي بيان کرد: خدماتي از جمله دندانپزشكي، پزشکي، خدمات سلامت مادران باردار، نوزادان، جوانان و سالمندان، تزريقات و پانسمان و داروخانه در اين مرکز به مردم ارائه خواهد شد.

رئيس مرکز بهداشت و درمان شهرستان بروجن اضافه کرد: اميدواريم با افتتاح اين مركز شاهد ارتقاء سطح خدمات و افزايش رضايتمندي مردم شهرستان باشيم.

گفته مي شود دكتر سيد حسن قاضي زاده هاشمي وزير بهداشت و سيد رضا نيري مشاور وزير و دبير كل مجمع خيرين سلامت كشور در سيزدهم خردادماه جاري به منظور افتتاح چندين پروژه خيري بهداشتي و درماني و بازديد از روند اجراي چندين پروژه عمراني و تجليل از خيرين سلامت چهارمحال و ببختياري به اين استان سفر كرده است.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۹:۴۱

27 Dec 2019