۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۲۸۷۷۶

آزمايشگاه مرکزي بروجن با حضور وزير بهداشت به بهره برداري رسيد

آزمايشگاه و مركز مشاوره قبل از ازدواج بروجن با زيربناي 12۰۰ متر مربع و صرف اعتباري بالغ بر 25 ميليارد ريال با حضور وزير بهداشت به بهره برداري رسيد.
آزمايشگاه مرکزي بروجن با حضور وزير بهداشت به بهره برداري رسيد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، سيد حسن قاضي زاده هاشمي و هيئت همراه وي شامگاه امروز (پنجشنبه) ضمن افتتاح پروژه خيري آزمايشگاه و مركز مشاوره قبل از ازدواج از ساير پروژه هاي در دست احداث مجمع خيرين سلامت در اين شهرستان بازديد کرد.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري در حاشيه اين بازديد به کلار، گفت: اكثر پروژه هاي بهداشتي و درماني شهرستان به همت خيرين نيك انديش مورد بهره برداري قرار گرفته است.

مرتضي هاشم‌زاده، مركز بهداشتي درماني و كلينيك تخصصي دندانپزشكي زنده ياد مژگان هاديپور، آزمايشگاه مركزي و مركز مشاوره و كنترل قبل از ازدواج، احداث مركز بهداشتي درماني حضرت سجاد(ع)، مركز پيام شهرستان و پايگاه اورژانس ۱۱۵ شهري را از جمله پروژه هاي خيري در دست اقدام شوراي خيرين سلامت بر شمرد.

وي اضافه کرد: اين پروژه ها ضمن انجام نظارت هاي دقيق از استاندارد ترين متدهاي ساختمان سازي با بيشترين صرفه جويي در هزينه ها و بالاترين كيفيت در حال احداث است.

مدير عامل مجمع خيرين سلامت استان چهارمحال و بختياري نيز در خصوص پروژه آزمايشگاه و مركز مشاوره قبل از ازدواج شادروانان حاج عباسعلي زماني و حاجيه خانم بتول سعيدي، گفت: اين پروژه با زيربناي 12۰۰ متر مربع با صرف اعتباري بالغ بر 25ميليارد ريال به همت باني نيك انديش حاج حيدر علي زماني به بهره برداري رسيد.

عباس قادري گفت:‌ مركز بهداشتي و درماني شماره ۲ بروجن با زيربناي بيش از يك هزار متر مربع در دو طبقه كه يكي از طبقات به كلينيك تخصصي دندانپزشكي اختصاص پيدا مي كند هم اكنون حدود ۶۰ درصد پيشرفت فيزيكي داشته و در سال جاري به اتمام خواهد رسيد.

وي، در خصوص مركز بهداشتي و درماني حضرت سجاد (ع) و مركز پيام شهرستان و پايگاه اورژانس ۱۱۵ شهري بروجن نيز اظهار داشت: اين پروژه از تيرماه سال گذشته آغاز و هم اكنون با حدود ۴۰ درصد پيشرفت فيزيكي در دست اقدام است.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۳:۰۵

26 Dec 2019